Nova BMW serija 7 u Europi dostupna samo na struju, a kasnije stižu hibridi

Nova BMW serija 7 u Europi dostupna samo na struju, a kasnije stižu hibridi

BMW je predstavio novu seriju 7 i to istovremeno u klasičnoj i električnoj izvedbi, a zanimljivo je kako će u Europi u početku biti dostupna samo električna izvedba, dok će hibridi stići kasnije.

BMW Grupa osmu godine raste
Nastavlja se inovativna suradnja BMW-a i FSB-a
Prve slike električne limuzine iz BMW-a: ovo je potpuno novi i4

BMW ponovno šokira izgledom svoje najveće limuzine – serije 7! No kad bolje razmislimo, može li nas BMW više uopće šokirati? Veliki bubrezi? Na njih smo se već naviknuli. Dvostruka prednja svjetla? Već smo ih vidjeli na obnovljenom X7 prije desetak dana, pa smo se i na njih naviknuli. A ostatak? Ma, odlučite samo, ali vjerujemo kako će i novu ”sedmicu” netko ili voljeti ili mrziti, a sredine neće biti. A s ovime završavamo komentare o dizajnu i prelazimo na bitnije stvari.

Kako smo i napisali u naslovu, ukupno su predstavljene tri izvedbe – i7 xDrive60 s 544 KS, 735i s 272 KS i 740i s 380 KS, no samo će prva, odnosno električna i7 xDrive izvedba biti dostupna europskim kupcima! Na proljeće sljedeće godine stižu i izvedbe 760i xDrive s 544 KS i 740d xDrive s 300 KS, te plug-in izvedbe, od kojih će se neke nuditi i u Europi.

BMW i7 xDrive60 pokreću dva elektromotora, od kojih je svaki smješten na jednu osovinu, a ukupna snaga sustava je 400 kW/544 KS, a pritom je dostupno i 745 Nm okretnog momenta. Pogon je na sve kotače, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje svega 4,7 sekundi, što je dobar rezultat za ovu limuzinu koja teži 2715 kg. Maksimalna je brzina elektronski ograničena na, za električni auto, visokih 240 km/h.

Ugrađena baterija ima kapacitet od 101,7 kWh, pa uz prosječnu potrošnju od 19,6 do 18,4 kWh ima autonomiju od 590 do 625 km. Podržano je i brzo punjenje DC do 195 kW, a na takvoj punionici punjenje od 10 do 80 % kapaciteta baterije traje 34 minute.

Osim što je težak, i7 ima i poprilično velike dimenzije. Dužina se rastegnula na 5391 mm, širina na 1950 mm a visina na 1544 mm. Pritom međuosovinski razmak mjeri 3215 mm, a udaljenost od tla je 136 mm. Uz to, i7 možete opteretiti sa 610 kg, a može povući i prikolicu do 2 tone. Zanimljivo je samo što je prtljažnik obujma 500 litara, što je čak 110 litara manje od glavnog konkurenta Mercedesa EQS.

Mnogo je novosti u interijeru nove ”sedmice” koja donosi 31,3-inčni 8K BMW Theater Screen za putnike na stražnjim sjedalima! A kako su stražnja sjedala ustvari fotelje koje se mogu podešavati u svim mogućim smjerovima, oni tijekom čitavog putovanja mogu uživati u filmovima i serijama ili pak igranju igara ili slušanju i gledanju omiljenog koncerta uz odličan zvuk za koji se pobrinuo Bowers & Wilkins. A čitavim sustavom straga se upravlja putem 5,5-inčnog zaslona koji je postavljen na vrata.

Vozač i suvozač pak mogu uživati u čistim linijama armaturne ploče na koju su postavljeni zakrivljeni zasloni koji su u potpunosti prilagodljivi i dolaze s najnovijim BMW iDrive operativnim sustavom, a za udobnost se brinu nova sjedala koja su veća i udobnija nego na bilo kojoj ”sedmici” prije.

Koliko se novi i7 svidio potencijalnim kupcima vidjet će se ubrzo, no iz BMW-a još nisu stigle nikakve najave o cijenama, pa treba pričekati počeak prodaje koji kreće u drugoj polovici godine.

KOMENTARI