
Prvi Golf GTD se na tržištu pojavio prije više od 40 godina. Bilo je to 1982. godine, a bio je dizelska alternativa benzinskom modelu Golf GTI. Trebao je ponuditi iste performanse, no uz manju potrošnju. Tu prvu je generaciju pokretao 1,6-litreni turbo dizel motor koji je razvija maksimalnu snagu od 70 KS i pritom je nudio 130 Nm okretnog momenta, što mu je omogućavalo maksimalnu brzinu preko 160 km/h, a što je u to vrijeme bio odličan rezultat za jedan dizel. Svakom generacijom je snaga rasla, a performanse su bile sve bolje.

Posljednji Golf GTD je bio iz osme generacije ovog modela, a pokretao ga je dvolitreni turbo dizel koji je razvijao maksimalnu snagu od 200 KS i pritom je nudio popriličnih 400 Nm okretnog momenta, što mu je omogućavalo maksimalnu brzinu od 245 km/h. A kako je danas tržište fokusirano na hibridne i električne modele, tako je i potražnja za ovakvim modelom sve manja, a umjesto njega se često bira model Golf GTE, a riječ je o plug-in hibridu. Model GTD je nestao s posljednjim poboljšanjima Golfa, a nitko to nije primijetio, a Volkswagen to nije posebno napomenuo.


KOMENTARI