Mazda predstavila novu šesticu i novi motor

Mazda predstavila novu šesticu i novi motor

Mazda6 je premijerno predstavljena na američki auto salonu Los Angeles 2018

Superautomobili na Performance Car Show
Foto galerija s auto salona Los Angeles
Infiniti za Detroit sprema nešto novo, imamo teaser

Uz novi premium dizajn, Mazda6 2018 donosi i veliku novinu, a to je turbobenzinski motor. Na europskom tržištu Mazda u svoje modele ne ugrađuje turbobenzince, njezin zaštitni znak su obujmom veliki atmosferski četverocilindrični motori.

Nova šestica, sedan izvedba srednje veličine, za Mazdu predstavlja novi korak jer uz osvježen izgled koji se nastavlja na Mazdu CX-5 dolaze brojna ažuriranja i poboljšanja. Uz novu rešetku i standardna prednja LED svjetla dolaze i nove 17” i 19” izvedbe kotača.

Interijer je u stilu velikih premium limuzina, unutra je gotovo sve novo, osim upravljača. Komandna ploča daje širi osjećaj unutrašnjosti i elegancije, korišteni su kvalitetni materijali, a mogu se dobiti japansko Sen drvo koje se koristi za izradu tradicionalnih glazbenih instrumenata i namještaja, nappa koža, sintetički antilop na oplatama vrata, sjedalima i upravljačkoj ploči. Redizajnirana su prednja sjedala, s većom širinom i boljom apsorpcijom vibracija. Touch ekran je dijagonale 8 inča, a ispred vozača se kao opcija nudi headup display.

Uz sve nabrojane kozmetičke novosti, najveća je ipak ispod haube – turbopunjeni SkyActiv-G benzinac obujma 2,5 litre nastavlja u Mazdinom stilu, a to je nesmanjivanje obujma motora. Radi se o četverocilindričnom motoru koji je na američkom tržištu poznat iz sedmerosjeda Mazda CX-9. Snage je 250 KS. Uz 310 Nm okretnog momenta. Ove performanse su dostupne ukoliko se u rezervoar Mazde 6 natoči benzin s 93 oktana. Ako se u rezervoar natoči gorivo s 87 oktana, tada je snaga motora 227 KS. Napominjemo kako se u SAD-u koriste goriva s manjim oktanskim brojem nego u Europi. S motorom je povezan 6-stupanjski automatski mjenjač, a „Ameri“ će moći birati i ručni 6-stupanjski mjenjač. Vjerojatno vrlo rijetko.

Bitno je naglasiti još jednu veliku novost, a to je deaktiviranje cilindara kako bi se u vožnji smanjila potrošnja goriva – motor dolazi s centrifugalnim sustavom koji će u pretvaraču zakretnog momenta umanjiti vibracije kada motor radi s dva cilindra.

Šasija je također dobila ažuriranje – u unutrašnjosti će dolaziti manje buke i vibracija zahvaljujući glatkoj i linearnoj vožnji, ojačanjima, debljim limovima na stražnjim kotačima te ojačanom podupiranju šasije. Poradilo se i na geometriji ovjesa. U sigurnosnom dijelu dolazi 360-stupanjska kamera, dok će prilagodljivi tempomat (Mazda Radar Cruise Control – MRCC) u potpunosti zaustaviti vozilo kada prometna situacija to ispred nas zahtijeva, ali i ponovo ubrzati vozilo.

Prodaja nove Mazde 6 u Americi kreće u proljeće 2018.

Uz novu Mazdu 6, Mazda je u Los Angelesu predstavila update modela CX-5 (sjevernoamerička premijera) te aktualne modele Mazda3, Mazda CX-3, Mazda CX-9 i Mazda MX-5 RF. Posjetitelji mogu vidjeti koncept Mazda Vision Coupe te racing prototip Mazda RT24-P.

KOMENTARI