Maserati Grecale je za broj manji od dobro poznatog modela Levante, a postavljen je na platformu Giorgio, koju koristi i Alfa Romeo Stelvio, a od tog modela su preuzeti i poneki detalji dizajna, što je posebice vidljivo na dijelu završetka stražnjih vratiju, C nosača i liniji stražnjeg prozora, no kod modela Grecale tamo je postavljen Maserati logo, kao i na ostalim modelima ovog proizvođača.
Iako je manji od Levantea, dimenzije mu nisu minijaturne. Dug je 4846 mm, širok 1948 mm i visok 1670 mm, dok mu je međuosovinski razmak rastegnut na 2901 mm. To znači dovoljno prostora u unutrašnjosti za putnike, ali i za prtljagu, gdje obujam prtljažnika varira od 535 do 570 litara, ovisno o izvedbi.
Početna izvedba nosi oznaku Grecale GT i dolazi s dvolitrenim turbo benzincem i blagim hibridnim pogonom, a ta izvedba razvija maksimalnu snagu od 220 kW/300 KS i nudi 450 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za maskimalnu brzinu od 240 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,6 sekundi, a prosječna potrošnja je od 8,7 do 9,2 litre.
Slijedi Grecale Modena koju pokreće isti pogonski sklop, no u ovoj izvedbi razvija maksimalnu snagu od 243 kW/330 KS i nudi jednak okretni moment, kao i maksimalnu brzinu, no ubrzanje od 0 do 100 km/h je bolje, i u ovom slučaju traje 5,3 sekunde, a prosječna potrošnja je od 8,8 do 9,3 litre.
Trenutno je top model Grecale Trofeo kojeg pokreće trolitreni V6 twin-turbo motor koji razvija maksimalnu snagu od 390 kW/530 KS i nudi 620 Nm okretnog momenta, a ovaj model ubrzava do stotke za 3,8 sekundi, dok se kazaljka brzinomjera zaustavlja na 285 km/h. Pritom je prosječna potrošnja ovog modela 11,2 litre.
Sve izvedbe dolaze s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i polugicama za mijenjanje brzina iza volana, a također sve izvedbe imaju i pogon na sve kotače. Treba napomenuti i kako izvedbe Modena i Trofeo imaju 34 mm širi trag kotača straga od osnovne izvedbe GT.
Unutrašnjost je moderna i izbačene su gotovo sve tipke i analogni elementi, pa čak više ne postoji ni klasičan sat na vrhu konzole, već je njega zamijenio digitalni, na kojem možete mijenjati teme prikaza sata. Digitalna je i instrument ploča, a središnji zaslon je dijagonale 12,3 inča, a tik ispod njega je postavljen dodatni zaslon dijagonale 8,8 inča, putem kojeg se podešava klima uređaj.
Sustav je baziran na Androidu, a istovremeno mogu biti spojena dva mobitela putem Bluetooth sustava, a tu je podrška i za Apple CarPlay. Sonus se pobrinu za zvuk, pa se tako nudi i audio sustav koji se sastoji od 21 zvučnika ukupne snage 1000 W.
Iako je proizvodnja već krenula, prodaja kreće u drugoj polovici godine, kada se očekuju i prve isporuke, a tada će biti objavljene i cijene ovog modela.
KOMENTARI