
Američki proizvođači automobila su uvijek znali pretjerivati, a mnogi i danas imaju tu praksu, a to najbolje govori potpuno nova generacija Lincoln Navigatora. Ako niste znali, Lincoln je Fordova luksuzna podmarka koja trenutno nudi četiri modela, a svi su SUV-ovi, dok je Navigator najluksuzniji od njih.

Jedina poveznica s prethodnom generacijom je pogonski motor, dok je sve drugo novo. Riječ je o 3,5-litrenom EcoBoost V6 motoru koji razvija maksimalnu snagu od 328 kW/446 KS i pritom nudi 691 Nm okretnog momenta, a uparen je s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem, dok je pogon na sve kotače. Spomenimo i ogromne spremnike goriva, koji imaju obujam od 89 ili 105 litara, ovisno o izvedbi.

Postoji izvedba Navigator i Navigator L, gdje potonji ima nešto veće dimenzije. Tako je standardna izvedba duga 5334 mm, široka 2032 mm i visoka 1981, te dolazi s međuosovinskim razmakom od 3111 mm. Navigator L je pak dug 5636 mm, dok su mi širina i visina isti, no dolazi s međuosovinskim razmakom od 3340 mm. Kada su sva sjedala u upotrebi, Navigator nudi minimalno 611 litara prtljažnika kod kraće izvedbe, odnosno minimalno 1022 litre kod produžene izvedbe, dok s preklopljenim drugim i trećim redom obujam prtljažnika raste na 3029 litara kod kraće, odnosno na 3443 litre kod produžene izvedbe.

Znači kao omanji kombi na europskim cestama,a pretjerivanja tu ne staju. Tako serijski dolazi na 22-inčnim aluminijskim naplatcima s gumama 275/50 R22, dok se uz doplatu mogu dobiti 24-inčni naplatci s gumama 285/40 R24.

Mislite da smo gotovi? A ne, ne. Sad tek krećemo u unutrašnjost gdje se sprijeda nalazi zaslon od 40 inča koji se prostire gotovo čitavom širinom, a tu je i dodatni zaslon u sredini dijagonale 11,1 inča. Za zvuk se brine Revel Ultima 3D audio sustav s čak 28 zvučnika, a za putnike je rezervirano, pazite sad ovo – 14 USB priključaka! Po četiri za svaki red sjedala te dva dodatna u prtljažniku, a tu je i polica s bežičnim punjačem za mobitel! Tu su i krovni držači za ruke koji su u prva dva reda presvučeni kožom(!), a sjedala mogu biti grijana ili hlađena, izuzev trećeg reda koji može biti samo grijan. Masaža i posebni parfemski sustavi su pak dostupni u prvom redu.

Naravno, ovo je tek dio onoga što se dobije serijski, dok je i lista dodatne opreme i paketa prilično duga. A iako informacije o maksimalnoj brzini, ubrzanju i potrošnji još nema, kao ni informacije o cijeni, očekuje se kako bi početni model mogao koštati oko 90.000 USD, odnosno oko 81.000 €.


KOMENTARI