Lexus pripremio niz novosti za čitavu gamu modela LC Coupe i LC Convertible

Lexus pripremio niz novosti za čitavu gamu modela LC Coupe i LC Convertible

Sada svi LC modeli imaju novi multimedijski sustav, nove boje karoserije i boje unutrašnjosti, a Lexus je doradio i ovjes, a pripremljena je i posebna izvedba Ultimate Edition.

Redizajnirani Porsche 911 sada i u izvedbi s pogonom na sve kotače
MG konačno pokazao fotografije unutrašnjosti novog Cyberstera
Elegancija bez krova: Bentley Batur Convertible

Lexus je za top modele LC modelske godine 2024. pripremio mnoge novosti, a one poboljšavaju interijer, udobnost i praktičnost, ali i unaprjeđuju iskustvo vožnje, a predstavljena je i nova izvedba Ultimate Edition. Promjene su napravljene na svih pet varijanti modela LC – LC 500 Coupe i LC 500 Convertible, gdje oba modela pokreće 5,0-litreni V8, Ultimate Edition Coupe i Convertible, oba pokretana V8 motorom, i LC 500h Coupe s 3,5-litrenim V6 hibridnim samopunjivim pogonskim sklopom. LC Ultimate Edition kreće u proizvodnju u rujnu, a svi ostali LC modeli u svibnju 2023. godine.

Novi multimedijski sustav ima veći 12,3-inčni zaslon, lakši je za korištenje, ima veće funkcionalnosti, ali i brže reagira na naredbe. Osim toga, kako bi ga se lakše koristilo, zaslon je približen vozaču i to za 86 mm. Jedna dodatna funkcionalnost multimedijskog sustava je prepoznavanje glasa, putem kojeg vozač ili suvozač mogu izrazom „Hej Lexus“ poslati naredbe ugrađenom glasovnom asistentu, a ova funkcija može odgovoriti na oko 100 različitih naredbi (ovisno o modelu).

Sada kada je multimedijska dodirna podloga uklonjena, prekidači na središnjoj konzoli preuređeni su u uzdužni raspored, što olakšava korištenje. Konzola također ima aluminijski kotačić za audio sustav (dopunjen kontrolama na zaslonu osjetljivom na dodir), koji je lako dostupan vozaču i suvozaču. Stražnji prostor za pohranu središnje konzole uključuje 12-voltnu dodatnu utičnicu, USB C-priključak za punjenje uređaja i USB A-priključak za reprodukciju izvora zvuka visoke rezolucije. Za reprodukciju zvuka visoke rezolucije, zvučnici u naslonima stražnjih sjedala i na stranama armaturne ploče su promijenjeni. Mark Levison Surround Sound sustav s 13 zvučnika, koji se može usporediti s visokokvalitetnim kućnim audio sustavima, dolazi kao dio serijske opreme.

I coupe i kabrio izvedba su sada dostupne s plavo-bijelom dvobojnom shemom boja, kao i DK Rose shemom boja. Plava i bijela shema uključuje plave naglaske za upravljač, ručici mjenjača, donjoj oblozi vrata i prednjim pragovima, dok DK Rose shema uključuje kontrast tamno crne s istaknutim crvenim sjedalima, središnjom konzolom, pločom s instrumentima i donjom oblogom ručke u vratima. Postoje i druge izmjene detalja u kabini: armaturna ploča ispred suvozača, prethodno akrilna, sada odgovara oblogama ploče s instrumentima, postoje nove mogućnosti odabira materijala sjedala, a pragovi vrata u modelima Sport Package sada su izrađeni od laganog karbona.

Karoserija je sada dostupna u Heat Blue Contrast Layering i Sonic Copper boji. Dorađeni su retrovizori koji sada serijski dolaze s kamerama za panoramski prikaz, a tu su i novi aluminijski naplatci: 20-inčni sa super sjajnim crnim metalik premazom, 21-inčni s 3D strojno obrađenom završnom obradom i 21-inčni s dvobojnom crnom i hiper-krom završnom obradom. Za sve LC modele, dodatne mogućnosti dodane su Lexus Safety System + sustavu, koji pomaže u sprječavanju nesreća i povećava osviještenost vozača o situaciji. Promjene su napravljene i na spiralnim oprugama ovjesa, podešavanju amortizera, elementu stražnjeg ovjesa, tvrdoći opruga stabilizatora, elementima učvršćenja ispod karoserije, pričvršćivanju stupa upravljača i prijenosnog sklopa upravljača te pričvršćivanju ležaja glavčine osovine i kotača. Prednji nosači motora također su revidirani i smanjen je vremenski razmak između kretanja karoserije vozila i pogonskog sklopa. Rezultat ovih postupnih poboljšanja je oštriji odziv upravljača i poboljšan osjećaj kontakta s podlogom.

Osim toga, brake-by-wire elektronski sustav kočenja ponovno je podešen za osiguravanje prirodnijeg i besprijekornog osjećaja. A kontrola 10-stupanjskog automatskog mjenjača također je fino podešena kako bi se bolje predvidjele namjere vozača u D položaju. Automatski mjenjač sada pruža sportskije karakteristike vožnje u načinima rada SPORT S i SPORT S+. Za vožnju stazom, Coupé i Cabrio s V8 pogonom sada nude način rada Expert koji isključuje kontrolu proklizavanja, dopuštajući vozačima driftanje vozilom. Za poboljšanje performansi vožnje, litij-ionska baterija modela LC 500h Coupé za višestupanjski hibridni sustav sada ima ćelije većeg kapaciteta. Brže isporučuju potrebnu snagu, poboljšavajući odziv i osjećaj ubrzanja.

Ultimate Edition modeli LC Coupe i LC Convertible s V8 pogonom odlikuju se Hakugin bijelom bojom s mat završnom obradom i linijsku teksturu inspiriranu tradicionalnim finim japanskim porculanom. Inspiriran je Lexusovom sportskom linijom koju simbolizira model Lexus LFA. Ovaj jedinstveni efekt zapečaćen završnim premazom od satenskog laka u kontrastu je s crnim ukrasima na karoseriji. Crna se pojavljuje na prednjem dijelu automobila na rešetki i letvicama prednje maske, okvirima prednjih svjetala i poklopcu perača, ukrasu branika i vanjskim osvrtnim zrcalima. Crna se pojavljuje straga na poklopcu svjetla, nosaču, donjem ukrasu branika i elementu ispušnog sustava.

Dosad neviđeni novitet je prednji branik koji integrira stupnjevano oblikovane ‘kanarde’, aerodinamički uređaj viđen u zrakoplovstvu i automobilskim utrkama. Oni poboljšavaju upravljivost i stabilnost reguliranjem protoka zraka uz strane branika i smanjenjem uzgona na prednjem dijelu vozila. Tu je i crni karbonski stražnji spojler na Coupeu.

Unutrašnjost Ultimate Edition izvedbe je Kachi-plave boje, koja se u Japanu preferira od davnina kada su niti korištene za samurajske oklope bile plavkasto crne nijanse poznate kao kachi-iro (“pobjednička boja”). Kabina Ultimate Edition izvedbe također se razlikuje po prikazu serijskog broja automobila na aluminijskoj pločici ispred ručice mjenjača, Alcantarom na konzoli i oblogama vrata te pragovima vrata s natpisom „Limited Edition“. Još jedan element koji ističe Ultimate Edition izvedbu, nalazi se ispod poklopca motora: motor je podesio Takumi majstor za glatkiji osjećaj rotacije, zvuk visoke kvalitete i poboljšanu reakciju na pritisak papučice gasa. Stražnji diferencijal također je podešen od strane Takumi majstora za brzi odziv na ubrzanje.

KOMENTARI