Lamborghini SC18 je cestovni automobil, ali je ipak prvenstveno namijenjen za vožnju po stazi. Aerodinamika vozila proizlazi iz iskustva u utrkama Lamborghini Super Trofeo and GT3 – veliko krilo od ugljičnih vlakana s tri mehanička podešavanja omogućuje generiranje optimalne sile prema dolje.
12 otvora za zrak smješteno je na stražnjem dijelu Lamborghinija SC18 te služe za hlađenje V12 motora, a rješenje je već uspješno testirano u utrkama izdržljivosti jer se time povećava razmjena topline. Ostali elementi preuzeti s utrka i posebno razvijeni za SC18 su prednje nape, ulazi za zrak u stilu su Huracán GT3 EVO dok je i Huracán Super Trofeo EVO poslužio kao inspiracija za određene elemente.
Jednokratni dizajn po prvi put je nastao u povijesti tvrtke Lamborghini pa i u budućnosti možemo očekivati personalizirane razvojne projekte za kupce vozila namijenjenih motornim sportovima, pod markom Squadra Corse.
Lamborghini SC18 pokreće V12 benzinski motor obujma 6498 cm3 i isporučuje 770 KS pri 8500 okretaja te 720 Nm pri 6750 okr/min. Sve to prolazi preko optimiziranog mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa. Velika snaga kombinirana je sa smanjenom masom zahvaljujući korištenju laganih materijala poput karbonskih vlakana, a udaljenost vozila od tla je 109 mm.
Naravno, stražnji kraj Lamborghinija karakterizira specifični ispuh s naglaskom i na dizajnu i na zvuku. Vozilo dolazi u sivoj Grigio Daytona boji s crvenim detaljima čime je istaknut sportski duh. U kokpitu se koristi crna alkantara, crveni detalji i sjedala od karbonskih vlakana. Prednji kotači su 20-inčni, a stražnji 21 s posebno razvijenim gumama Pirelli P Zero Corsa, a vozač na raspolaganju ima i telemetriju tijekom vožnje.
KOMENTARI