Kraj za Citroen C5 X

Kraj za Citroen C5 X

Trebao je promijeniti D segment vozila kao limuzina, karavan i SUV, no na kraju nije uspio, pa je u Citroenu odlučeno kako ipak prestaje proizvodnja.

Otkriveni su svi detalji druge generacije Citroena C3 Aircross
Nova GARAŽA je na svim kioscima: usporedili smo 10 SUV modela iz VW grupacije, a otkrivamo i sve tajne balansiranja kotača
Frontera nasljeđuje Crossland: legendarno ime za blizanca Citroena C3 Aircross

Koliko god da ljudi vole SUV modele i raznorazne crossovere, oni koji kupuju luksuznije modele u D segmentu ipak vole klasičnije modele. To je ponovno dokazano i s Citroenom C5 X, modelom iz D segmenta koji je trebao napraviti revoluciju u segmentu i biti 3 u 1 automobil. Naime, u Citroenu su ga najavljivali kao limuzinu, karavan i SUV u jednom koji dolazi s iznimno udobnom vožnjom i luksuznom opremom, no tijekom 2024. godine je prodan u tek 4.296 primjeraka, dok je godinu prije, 2023. prodan u 11.881 primjerak, a to dovoljno govori koliko kupci nisu zainteresirani za ovakvim tipom vozila. To je prije dva desetljeća već prošao Renault sa svojim modelima Vel Satis i Avantime, samo je tada glavna tema bila monovolumenski izgled, jer su upravo monovolumeni tada bili popularni i kupovali se kao danas SUV-ovi.

Iako je na tržištu bio tek četiri godine, nikada nije postigao uspjeh, čak ni na francuskom tržištu, a sada se još mogu naći tek rijetki primjerci na zalihama kod dilera. A kako bi Citroen zadržao svoje kupce, čekalo se predstavljanje druge generacije modela C5 Aircross, koji će zasigurno uzeti jedan dio kupaca, dok bi onaj drugi dio, koji teže luksuzu, trebali izabrati neki od DS modela.

KOMENTARI