Kod bočnog udarca već od 32 km/h, bateriju Macana možete baciti u smeće

Kod bočnog udarca već od 32 km/h, bateriju Macana možete baciti u smeće

Iako su baterije danas puno sigurnije i otpornije nego prije, bočni udar u Macan od tek 32 km/h u potpunosti uništava bateriju.

Je li ovo prijelomni trenutak za električna vozila, odnosno punjenje njihovih baterija?
Renault Emblème emisije ekvivalenta ugljikova dioksida smanjuje za čak 90%
UX 300e bit će prvi serijski potpuno električni Lexus, a stiže do kraja ove godine

Mnogobrojni korisnici automobila ne žele električna vozila iz niza razloga, a jedan od glavnih prigovora je sigurnost, odnosno strah od samozapaljenja vozila. Iako to nije čest slučaj, kupci jednostavno imaju svoje predodžbe o tome i teško ih je promijeniti. Uz to su tu i mišljenja, ali i činjenice, o zamjenama i popravljanjima baterija prilikom prometnih nesreća, a sada se to i potvrđuje. Naime, ako u Porsche Macan netko bočno udari s brzinom već od 32 km/h , baterija može u smeće.

Iako svi električni automobili imaju poseban sustav koji upravlja baterijom koji kontrolira sve vezano uz njen rad, uključujući i temperaturu svake ćelije, a kada se temperatura jedne ćelije podigne, širi se i na druge ćelije i time se može izazvati požar. Tako je i u Porscheu, gdje bateriju ugrađuju unutar posebno konstruiranog aluminijskog kućišta, a prema izjavama iz tvrtke, već pri bočnom udarcu od tek 32 km/h bateriju novog Macana više ne smijete koristiti i obavezno je mijenjati. Iako bi se baterija teoretski mogla popraviti, iz tvrtke kažu kako dugoročne posljedice nisu poznate, stoga se baterija radije u potpunosti mijenja, nego da je se popravlja. S jedne strane je to dobra informacija što se tiče sigurnosti, no s druge strane to značajno poskupljuje popravak vozila.

KOMENTARI