Mnogobrojni korisnici automobila ne žele električna vozila iz niza razloga, a jedan od glavnih prigovora je sigurnost, odnosno strah od samozapaljenja vozila. Iako to nije čest slučaj, kupci jednostavno imaju svoje predodžbe o tome i teško ih je promijeniti. Uz to su tu i mišljenja, ali i činjenice, o zamjenama i popravljanjima baterija prilikom prometnih nesreća, a sada se to i potvrđuje. Naime, ako u Porsche Macan netko bočno udari s brzinom već od 32 km/h , baterija može u smeće.
Iako svi električni automobili imaju poseban sustav koji upravlja baterijom koji kontrolira sve vezano uz njen rad, uključujući i temperaturu svake ćelije, a kada se temperatura jedne ćelije podigne, širi se i na druge ćelije i time se može izazvati požar. Tako je i u Porscheu, gdje bateriju ugrađuju unutar posebno konstruiranog aluminijskog kućišta, a prema izjavama iz tvrtke, već pri bočnom udarcu od tek 32 km/h bateriju novog Macana više ne smijete koristiti i obavezno je mijenjati. Iako bi se baterija teoretski mogla popraviti, iz tvrtke kažu kako dugoročne posljedice nisu poznate, stoga se baterija radije u potpunosti mijenja, nego da je se popravlja. S jedne strane je to dobra informacija što se tiče sigurnosti, no s druge strane to značajno poskupljuje popravak vozila.
KOMENTARI