Kao i mnogi drugi proizvođači, i Kia nudi mnogobrojne modele koji nisu dostupni europskim kupcima, a upravo takav model je velika limuzina K8. Redizajn je napravljen tri godine nakon premijere ovog modela a donosi potpuno novi izgled prednjeg dijela vozila koji je vrlo sličan Sorentu, a tako će izgleda u budućnosti biti dizajnirani svi modeli ove marke. K8 je dug 5015 mm, a sada nudi još više luksuza u unutrašnjosti, uključujući grijana stražnja sjedala na sjedećoj površini, ali i u predjelu leđa. Klima je trozonska, a sve je presvučeno u kožu, dok se za ukras brinu drvene površine. Uz digitalne instrumente je spojen i 12,3-inčni multimedijski zaslon, a podešavanje klimatizacije se vrši putem odvojenih fizičkih tipki.
Što se tiče pogona, početni model pokreće 2,5-litreni benzinac sa 198 KS i 248 Nm okretnog momenta, a tu je i 3,5-litreni V6 s 300 KS i 359 Nm okretnog momenta, a potonji je dostupan i u kombinaciji s pogonom na sve kotače. 3,5-litreni motor je dostupan i u LPG izvedbi kada je snaga 240 KS i ima 313 Nm okretnog momenta, a nudi se i 1,6-litreni hibrid s 230 KS i 265 Nm okretnog momenta.
A za kraj ostaju cijene ove korejske limuzine koja na tamošnjem tržištu konkurira BMW-u serije 5. Početni model po trenutnom košta oko 25.000 eura, dok je cijena top modela oko 34.500 eura. E kad bi i mi u Europi mogli kupiti povoljne automobile, gdje bi nam bio kraj!
KOMENTARI