Najnoviji terenac u ponudi Toyote je 4Runner, model koji je upravo predstavljen u svojoj šestoj generaciji i koji postiže izrazito velik uspjeh već četiri desetljeća u SAD-u, no ni najnovija generacija neće stići u Europu. Šteta, jer osim standardnog benzinca, u ponudi je i hibrid, a proizvodi se u Japanu.
Postavljen je na TNGA-F platformu, koju koristi i novi Land Cruiser, koja nudi dobre off-road mogućnosti, uz najnovije sustave pomoći vozaču, a dolazi u izvedbama s pogonom na dva ili na sve kotače. Potonja dobiva i sustav aktivne kontrole proklizavanja, a dolaze i s automatskim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.
Za pogon se koristi 2,4-litreni turbo benzinac oznake i-Force koji razvija snagu od 204 kW/278 KS, a u ponudi je i hibridna izvedba oznake i-Force Max koja dolazi s elektromotorom i 1,87 kWh baterijom, a ukupna snaga ove izvedbe je 240 kW/326 KS i 630 Nm okretnog momenta. Obje izvedbe dolaze s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Unutrašnjost dolazi s već poznati 8 ili 14-inčnim multimedijskim zaslonima (ovisno o opremi), a tu su i standardni digitalni instrumenti dijagonale 7 inča, odnosno 12,3 inča na boljim paketima opreme. Prodaja kreće na jesen, a po prvi puta će biti dostupan u Platinum izvedbi, uz već poznate TRD Off-Road, TRD Pro i Trailhunter izvedbe.
KOMENTARI