Treća generacija Kije Picanto je s nama od 2017. godine i već je 2020. godine prošla kroz redizajn, a umjesto nove generacije Kia nam je ponovno ponudila redizajn. Doduše riječ je o opsežnijem promjenu u izgledu i ponekoj tehnologiji, no motorizacija je ostala potpuno ista.

Tako su u ponudi i dalje 1,0-litreni benzinski motor snage 49,3 kW/66 KS ili 1,2-litreni benzinski snage 61,8 kW/84 KS. Slabiji nudi okretni moment od 96 Nm, dok snažniji nudi okretni moment od 120 Nm. Maksimalna brzina je 161 km/h, odnosno 173 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 14,6 sekundi, odnosno 12,5 sekundi kod snažnije izvedbe. Kupci će moći birati između ručnog ili automatiziranog ručnog mjenjača.

Što se tiče izgleda, trenutno su objavljene samo fotografije GT Line izvedbe, dok će fotografije osnovne izvedbe biti objavljene naknadno. Naravno, to nije slučajno, jer će osnovna izvedba vjerojatno imati puno suptilniji dizajn. Osnovna verzija sada dolazi s 14-inčnim naplatcima, a nude se aluminijski u veličinama od 15 i 16 inča. Sprijeda su ugrađena nova svjetla, branik i maska koja ovom modelu, barem u ovoj opremi, daju ozbiljan izgled, a i straga su svjetla sada spojena, imaju novu grafiku i ugrađen je potpuno novi branik s difuzorom, koji je tu ipak samo kao šminka.

Kažu kako će 8-inčni središnji multimedijski zaslon biti serijska oprema, a serijska je podrška za Apple CarPlay i Android Auto uređaje. Serijski bi trebala doći i 4,2-inčna digitalna instrument ploča. Naravno, tu je i niz sigurnosnih sustava koja se ugrađuju u ovaj model, ali oni do sada nisu bili dostupni na našem tržištu, pa se u budućnosti to možda i promijeni. Cijena nije objavljena no teško da će novi model startati ispod 15.000-16.000 eura, kada na jesen stigne na tržište.

















KOMENTARI