Još jedan bezličan električni model: Volkswagen ID.7 Tourer

Još jedan bezličan električni model: Volkswagen ID.7 Tourer

Volkswagen je predstavio još jedan električni model bezličnog dizajna koji će teško naći kupce uz Passat Variant.

Honda Prelude: legenda se vraća, ali u električnoj izvedbi
Nakon hibridne i plug-in hibridne izvedbe, stiže i električna Toyota C-HR+
Alpine predstavio potpuno nov model: A390

Volkswagen nastavlja s predstavljanjem novih električnih vozila, no nastavlja istim putem kao i kod prijašnjih modela – bezličan dizajn i uštede na mjestima gdje se ne bi smjelo štedjeti, no izgleda da oni najbolje sami znaju kako treba poslovati. Tako je predstavljen i novi ID.7 Tourer, a izgleda kako će električni karavani imati ovaj naziv, umjesto dobro poznatog naziva Variant kojeg Volkswagen koristi već desetljećima. No sumnjamo kako će kupci preferirati električnu izvedbu u odnosu na novi Passat Variant.

Za kupce karavana najvažniji je prtljažni prostor, a ovaj model u osnovi zaprima 605 litara, a s preklopljenim stražnjim sjedalima obujam raste na 1714 litara, uz utovarni prostor dug gotovo dva metra. No i sama dužina ovog modela je velika i iznosi 4961 mm, dok je širok 1862 mm. Dug je i međuosovinski razmak i to 2971 mm.

U ponudi će biti dvije izvedbe – ID.7 Tourer Pro i ID.7 Tourer Pro S, a oba će nuditi snagu od 210 kW/286 KS i imat će pogon na stražnje kotače. Prvi će imati bateriju kapaciteta 77 kWh, dok će drugi imati bateriju kapaciteta 86 kWh, a podržavat će i brzo punjenje do 175 kW, odnosno 200 kW, ako igdje nađete tako snažan punjač. U Volkswagenu očekuju autonomiju od 685 km, no to još nije potvrđeno. U realnim uvjetima to će biti barem 20 do 30 % manje.

Unutrašnjost je preuzeta s limuzinske izvedbe ID.7, što znači da se i dalje štedi na dvije tipke za podizanje stražnjih prozora na vozačevim vratima, ali se zato nudi panoramski stakleni krov koji može biti proziran ili neproziran, kao da je to važnije.

Na tržište novi model stiže na ljeto, a iako cijene kod nas nisu poznate, trebale bi startati od oko 56.000 eura za osnovni model.

KOMENTARI