Agencija za istraživanje tržišta Promocija plus objavila je rezultate prodaje novih automobila za veljaču 2021. tijekom koje je prodano 3.439 novih vozila, što je 151 primjerak manje nego prošle godine, odnosno 4,2 % manje. Treba imati i na umu kako je veljača 2020. ujedno bila i posljednji mjesec kada pandemija koronavirus nije utjecala na tržište, pa ovakve brojke nekako bude nadu u oporavak tržišta.
Ukupno je u 2021. godini prodano 6.354 vozila, što je 949 vozila manje nego prošle godine, kada je u istom razdoblju prodano 7.303 vozila, odnosno ukupan pad je mrvicu manji od 13 %. No tijekom ožujka i travnja ćemo vidjeti kako će se stvari dalje odvijati i hoće li ove godine rent-a-car tvrtke kupovati nove automobile ili ne.
Najprodavanija marka je i dalje Volkswagen (538 kom), a slijede Škoda (451 kom), Fiat (236 kom), Hyundai (234 kom), Renault (211 kom), Dacia (200 kom), Kia (192 kom), Suzuki (162 kom), Peugeot (149 kom) i Toyota (143 kom).
Što se pak modela tiče, najprodavanija je i dalje Škoda Octavia (227 kom), a slijedi je Fiat Panda (215 kom), Volkswagen T-Roc (150 kom), Dacia Duster (138 kom), Hyundai Tucson (126 kom), Renault Clio (121 kom), Volkswagen T-Cross (118 kom), Volkswagen Tiguan (106 kom), Jeep Compass (75 kom) i Kia Stonic (71 kom).
Benzinci i dalje imaju najveći tržišni udio od 54,61 %, a slijede dizelaši s 28,64 % i hibridi s 12,83 %. Ostatak od manje od 4 % tržišta zajedno drže električni modeli, kao i modeli s tvornički ugrađenim plinom.
KOMENTARI