Novi Land Cruiser Hybrid 48V uvodi blagohibridni pogonski sustav koji donosi uglađeniju i ugodniju vožnju, kako na cesti tako i izvan nje, bez narušavanja sposobnosti SUV-a da savlada i najizazovnije terene. Toyotin novi mild hibridni sustav osmišljen je za jednostavnu integraciju. Kompaktniji je od potpuno hibridnog Toyotinog sustava, pa ga je lakše ugraditi u postojeće pogonske sklopove bez značajnih preinaka ili izmjena. Zahvaljujući tome nedavno je uveden i u novu Toyotu Hilux.
Hibridni 48V sustav spaja postojeći 2,8-litreni turbo dizel motor i 8-stupanjski automatski mjenjač Direct Shift s elektromotorom–generatorom, litij-ionskom baterijom i DC-DC pretvaračem. Svi su dijelovi dizajnirani i pozicionirani tako da izdrže teške uvjete, pa sposobnosti vozila ostaju nepromijenjene – uključujući gaz dubine do 700 mm. Prednosti uključuju uglađeniji i tiši sustav zaustavljanja i pokretanja motora te linearnije i snažnije ubrzanje pri kretanju s mjesta.
Električni motor–generator sinkroniziran s permanentnim magnetima pokreće motor i ujedno puni litij-ionsku bateriju. Donosi brojne prednosti u vožnji, kako na cesti tako i izvan nje. Omogućuje regeneraciju energije pri svakom otpuštanju gasa, koja se zatim koristi za pokretanje i podršku ubrzanju, čime se minimaliziraju gubici energije. To povećava učinkovitost, olakšava vožnju te daje prirodan osjećaj pri usporavanju. Na cesti ubrzanje i usporavanje postaju uglađena i linearna, a u vožnji izvan ceste motor–generator pomaže pri savladavanju prepreka. Stanje sustava prikazano je na zaslonu s više informacija ispred vozača, uz indikatore CHG (regeneracija energije), ECO ili PWR (pomoć pri ubrzanju). Hibridni 48V sustav omogućuje brže i tiše zaustavljanje i pokretanje motora uz manje vibracija, čineći vožnju u gradskoj gužvi ugodnijom. Budući da je motor–generator uvijek povezan, ponovni start motora odvija se bez kašnjenja, čak i pri višim brojevima okretaja. Sustav automatski gasi motor pri vožnji u gustom prometu ili ako vozač slučajno otpusti pritisak na papučicu kočnice. Vozač može birati između dva načina rada stop–start sustava: NORMAL i LONG (produženi rad). Kod načina LONG, motor ostaje duže ugašen pri radu klima-uređaja kako bi se povećala učinkovitost.
Kod kretanja na uzbrdici moguće je neznatno kašnjenje između ponovnog pokretanja motora i isporuke okretnog momenta na kotače. Zato sustav održava kočioni tlak dok ne osigura dovoljno okretnog momenta, čime omogućuje glatko kretanje bez trzaja. Na ravnoj podlozi sustav neutralizira prekomjeran moment pri ponovnom pokretanju. Kontrola ubrizgavanja goriva optimizirana je kako bi se postigla ravnoteža između odzivnosti sustava i ublažavanja vibracija pri pokretanju.
Hibridna 48V litij–ionska baterija sadrži 13 ćelija i ima kapacitet od 4,3 Ah. Teška je svega 7,6 kg i kompaktno je integrirana ispod izmijenjene podnice prtljažnika, čime ne utječe značajno na korisni prostor. Kada je potpuno napunjena, daje do 12 kW snage i 65 Nm okretnog momenta pogonskom sustavu pri kretanju. Baterija i DC–DC pretvarač zaštićeni su od prodora vode, a zrak za hlađenje uzima se iz prednjeg dijela vozila kako bi bio niže temperature od zraka u kabini. Filtar sprječava nakupljanje prašine u sustavu hlađenja, dok ventilator štiti bateriju od pregrijavanja pri visokim temperaturama. Sastav remena ključan je za njegove performanse. Visokokvalitetni pamučni sloj na rebrastoj strani remena smanjuje buku, upija vlagu i održava koeficijent trenja čak i u vlažnim uvjetima. Visokootporni aramidni kabel u jezgri remena povećava pouzdanost pri iznenadnim opterećenjima, poput pokretanja motora ili povećane proizvodnje energije. Graničnici na krakovima zatezača sprječavaju neuobičajenu buku i vibracije uzrokovane udarcima krakova u kućište prilikom prebacivanja u režim rada motor–generator. Ležajevi prigušnog mehanizma dizajnirani su kako bi spriječili ulazak nečistoća poput prašine i pijeska u uvjetima teške terenske vožnje.
KOMENTARI