Hyundai je predstavio i limuzinu Elantru u N izvedbi s 280 KS

Hyundai je predstavio i limuzinu Elantru u N izvedbi s 280 KS

Sedma generacija kompaktne limuzine Elantre dobiva svoju sportsku N izvedbu koju pokreće dvolitreni turbo benzinac s 280 KS, poznat iz modela i30 N, a prvo stiže u Južnu Koreju.

Hyundai proizveo 100-milijunti automobil
Hyundai Nexo, kojeg pogoni vodik, postavio novi svjetski rekord
IONIQ postaje novi Hyundaijev brend za električna vozila

Iako sedma generacija kompaktne limuzine Elantre nije namijenjena europskom tržištu, ona je temeljena na novoj generaciji modela i30, stoga ni ne čudi činjenica kako je Hyundai pripremio i njenu sportsku N izvedbu. Posljednja generacija je predstavljena prošle godine, a od jeseni će biti dostupna i ova sportska izvedba.

Hyundai Elantru N pokreće dvolitreni turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 206 kW/280 KS i nudi 400 Nm okretnog momenta, a može se kombinirati sa 6-stupanjskim ručnim ili 8-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke. Pogon je uvijek na prednje kotače. Što se karakteristika tiče, za ubrzanje od 0 do 100 km/h Elantra N treba 5,3 sekunde, a najveća brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.

No osim novosti ispod poklopca motora, Elantra N donosi i karakteristične N promjene na karoseriji. Tako je dostupna s karakterističnom N plavom bojom, a tu su i novi sportski prednji i stražnji branici, dvije ispušne cijevi, spojler na poklopcu prtljažnika, sportski ovjes, 19-inčni aluminijski naplatci s gumama 245/35 ZR19, snažnije kočnice s crvenim kliještima, a tu su i decentni crveni detalji.

U unutrašnjosti nema tako velikih promjena, pa je tu i dalje velika digitalna instrument ploča i središnji multimedijski zaslon koji sada donosi karakteristične podizbornike vezane uz N izvedbu, a tu su i nova sportska sjedala. Naravno, sportski N volan s plavim detaljima i crvenom tipkom za paljenje je također prisutan.

Nova Hyundai Elantra N prvo na tržište stiže u Južnu Koreju, a do kraja godine bi se trebala naći i na svim ostalim tržištima, no ne i na europskom, na kojem se ovaj model više ne nudi. Šteta.

KOMENTARI