Iako sedma generacija kompaktne limuzine Elantre nije namijenjena europskom tržištu, ona je temeljena na novoj generaciji modela i30, stoga ni ne čudi činjenica kako je Hyundai pripremio i njenu sportsku N izvedbu. Posljednja generacija je predstavljena prošle godine, a od jeseni će biti dostupna i ova sportska izvedba.

Hyundai Elantru N pokreće dvolitreni turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 206 kW/280 KS i nudi 400 Nm okretnog momenta, a može se kombinirati sa 6-stupanjskim ručnim ili 8-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke. Pogon je uvijek na prednje kotače. Što se karakteristika tiče, za ubrzanje od 0 do 100 km/h Elantra N treba 5,3 sekunde, a najveća brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.

No osim novosti ispod poklopca motora, Elantra N donosi i karakteristične N promjene na karoseriji. Tako je dostupna s karakterističnom N plavom bojom, a tu su i novi sportski prednji i stražnji branici, dvije ispušne cijevi, spojler na poklopcu prtljažnika, sportski ovjes, 19-inčni aluminijski naplatci s gumama 245/35 ZR19, snažnije kočnice s crvenim kliještima, a tu su i decentni crveni detalji.

U unutrašnjosti nema tako velikih promjena, pa je tu i dalje velika digitalna instrument ploča i središnji multimedijski zaslon koji sada donosi karakteristične podizbornike vezane uz N izvedbu, a tu su i nova sportska sjedala. Naravno, sportski N volan s plavim detaljima i crvenom tipkom za paljenje je također prisutan.

Nova Hyundai Elantra N prvo na tržište stiže u Južnu Koreju, a do kraja godine bi se trebala naći i na svim ostalim tržištima, no ne i na europskom, na kojem se ovaj model više ne nudi. Šteta.


KOMENTARI