Golf više nije najpopularniji

Golf više nije najpopularniji

Provjerili smo koliko je novih vozila kupljeno u Međimurskoj županiji, koliko se novih vozila prodalo u Hrvatskoj u 8 mjeseci ove godine te koji su najpopularniji modeli u Hrvata

Novi Passat predstavlja se u Ženevi
Novi Volkswagen Golf Variant i Golf Alltrack s pogonom na sve kotače
Kralj je na tronu: Golf je najprodavaniji automobil u Hrvatskoj

Najpopularniji novi modeli automobila na hrvatskom tržištu u prvih osam mjeseci ove godine su Renault Clio i Škoda Octavia, a Volkswagenov Golf trenutno je na trećem mjestu, pokazuju podaci Promocije plus. Ipak, među proizvođačima prvo mjesto i dalje, već godinama, drži Volkswagen, slijedi ga nekadašnji hrvatski broj 1 – Opel, dok su Škoda i Renault na trećem i četvrtom mjestu.

Najpopularniji modeli automobila od siječnja do kolovoza

Ukupno je u ovoj godini registrirano 38.709 novih automobila, dok ih je u istom razdoblju lani registrirano 32.330. Clio svoju popularnost u prodaji može zahvaliti rent a car tvrtkama koje su početkom godine nabavljale velike količine vozila (u ožujku, travnju i svibnju prodano je 1191 Clija), a ta vozila će tijekom nekoliko tjedana kao rabljena biti prodavana hrvatskim kupcima, nakon što završi turistička sezona. Možda je sada pravo vrijeme za kupnju rabljenog vozila jer ćete kupiti vozilo iz 2017. godine, ali vrlo povoljno, uz desetak ili više tisuća prijeđenih kilometara. Ipak, pripazite i na stanje takvih vozila, jesu li sudjelovala u prometnim nesrećama i kakvo je generalno stanje vozila. Što se tiče ostalih modela na top 20 najpopularnijih, Renault je zastupljen s kompaktnim Meganeom, Škoda s Fabijom, Volkswagen uz Golf ima još čak četiri modela (Polo, Up, Passat i Tiguan), Opel Astri i Corsu, Ford Focus i Fiestu, dok najprodavaniji model privatnim kupcima, Suzuki Vitara na ukupnoj listi drži sedmo mjesto.U Zagrebačkoj regiji se prodaje najviše, a u Ličko-senjskoj županiji najmanje novih automobilaNajpopularniji modeli automobila od siječnja do kolovoza.

U Zagrebačkoj regiji se prodaje najviše, a u Ličko-senjskoj županiji najmanje novih automobila

Naime, privatni kupci u ukupnoj prodaji sudjeluju s cca 20 posto, dok se glavnina prodaje odnosi na spomenute rent a car tvrtke, izvoz prethodno uvezenih novih vozila i na javnu nabavu. Tržište na kojem rezidencijalni (privatni kupci) nemaju udio od minimalno 60 posto ne smatra se baš „zdravim“. Uz tablicu s najprodavanijim modelima donosimo i pregled prodaje prema proizvođačima, a zanimljivo je vidjeti i koliko je naša Međimurska županija sudjelovala u ukupnoj prodaji u prvih osam mjeseci 2017. godine. Nalazimo se u sredini s udjelom od 4,32 % (naši sugrađani su kupili 1671 novo vozilo), dok susjedna Varaždinska županija ima udio 2,01 % (779 novo registriranih automobila).

Prodaja prema proizvođačima u prvih osam mjeseci ove godine

KOMENTARI