genR5 je prva Renaultova kolekcija NFT-ova

genR5 je prva Renaultova kolekcija NFT-ova

Povodom 50. godišnjice Renaulta 5, 15. prosinca će Renault ponuditi kolekciju od 1972 nezamjenjiva tokena genR5, a pritom je predstavljena i R3NLT web 3.0 platforma osmišljena da obogati iskustvo zajednice korisnika i uključi ih u dugoročne projekte.

Novi Renault 4 je najavljen za ovogodišnji Pariški salon automobila, a on je tek jedna od mnogobrojnih premijera…
Posebna izvedba povodom 50. godišnjice: Renault 5 Diamant
Novi Renault 5 će biti baziran na novoj CMF-B EV platformi

Renault najavljuje ulazak na tržište nezamjenjivih tokena (NFT) kao digitalnih potvrda o vlasništvu. Riječ je o jedinstvenim identifikatorima koje nije moguće kopirati, zamijeniti ili podijeliti na više dijelova. Ti se identifikatori bilježe na blockchainu i služe kao potvrda o autentičnosti i vlasništvu. Osim toga, dolaze u različitim oblicima: kao slika, videozapis, zvučni zapis i slično. Renaultova prva kolekcija NFT-a nadahnuta je Renaultom 5, genR5, a u prodaju stiže 15. prosinca ove godine. Prvi je to projekt kojim marka odaje počast stvaranju kultnog modela 70-ih! Svoju kreativnost iskazala je kroz generativnu umjetnost i stvaranje 1972 jedinstvena nezamjenjiva tokena (1972. je godina kada je Renault 5 stavljen na tržište). Svaki od 1972 nezamjenjiva tokena raspoloživa za prodaju koncipiran je kao 9-sekundni video o Renaultu 5, popraćen ekskluzivnom naslovnicom, dinamičnim osvjetljenjem i zvučnim efektima.

Kolekciju genR5 nadahnule su četiri kultne izvedbe modela Renault 5. Kolekcija sadržava:

  • 100 NFT-ova električnog Renaulta 5, u čast 100 revolucionarnih električnih automobila proizvedenih od 1972. do 1974.
  • 160 NFT-ova Renault 5 Turbo koji simboliziraju 160 KS snažan motor ovog kompakta i sportski duh marke Renault
  • 450 NFT-ova Renault 5 Le Car Van koji simboliziraju broj primjeraka ovog ograničenog modela koji je proizveden u francuskoj i dizajniran za američko tržište
  • 1262 NFT-a Renault 5 TL, simbola revolucije u segmentu gradskih automobila

Svaki NFT bit će nasumično dodijeljen i vidljiv tek nakon kupnje, a kupcima će omogućiti pristup posebnim pogodnostima. Naime, vlasništvo nad NFT-ovima donosi razne prednosti. To mogu biti posebne fizičke ili virtualne pogodnosti i ekskluzivne značajke (pozivnice na privatna događanja, pristup ekskluzivnim sadržajima, personalizirani reklamni proizvodi, posebna iskustva itd.). Osobe koje prvi put kupuju NFT i plaćaju tradicionalnom valutom ili bankovnom karticom te stručnjaci za internet treće generacije koji plaćaju kriptovalutom moći će si priuštiti NFT-ove iz ove kolekcije po istoj pristupačnoj cijeni.

Osim toga, vlasnici NFT-ova genR5 moći će sudjelovati u stvaranju kolekcionarskih proizvoda The Originals koji će zatim biti dostupni u ekskluzivnoj ograničenoj kolekciji. Osim toga, vlasnici će primati i obavijesti o novitetima iz budućih kolekcija. Svi vlasnici nezamjenjivih tokena genR5 automatski postaju i sponzori projekta Give Me Five, budući da će 50 % prihoda od prodaje NFT-ova biti uloženo u financiranje inicijativa za informiranje javnosti. Give Me 5 je društveno odgovorni projekt marke Renault, prvenstveno namijenjen obnovi teniskih terena za mlade u radničkim četvrtima.

Puštanjem u prodaju svoje prve kolekcije NFT-ova i s ciljem da započne dugoročni projekt, Renault je pokrenuo vlastitu platformu R3NLT. Platforma bi oko projekta trebala okupiti veliku zajednicu entuzijasta, kako pravih majstora za web 3.0. tako i potpunih početnika. Ova sigurna platforma jedina je na kojoj će se nuditi nezamjenjivi tokeni marke Renault, a služit će i za stvaranje posebnog odnosa s markom. Platforma će omogućiti korisnicima da na siguran način pristupe svojim novčanicima te će se razvijati u skladu s budućim lansiranjima.

Na toj platformi, temeljenoj na internetu treće generacije, kupce Renaultovih NFT-ova čekaju jedinstvena iskustva:

  • događanja organizirana u partnerstvu s Renaultom
  • ekskluzivne testne vožnje
  • susreti s dizajnerima marke
  • pretpregled izložbi
  • privatni obilasci mjesta koja dotad nisu bila otvorena za javnost

KOMENTARI