Prvi put predstavljen 1983. godine, Fiat Panda 4×4 brzo je osvojila generacije entuzijasta pružajući jedinstvenu kombinaciju praktičnosti i udobnosti, sve upakirano u kompaktni oblik sposoban za savladavanje bilo kojeg terena. Malena izvana, a prostrana iznutra, nudila je svakodnevnu voznost uparenu s robusnim terenskim sposobnostima, utjelovljujući idealnu ravnotežu gradskog automobila i automobila za planinarenje. Bila je to revolucija u pokretu: pristupačan, prilagodljiv i voljen od svih.
A sada Fiat predstavlja Grande Pandu 4×4, doduše kao koncept, no izvjesno je kako će biti ponuđena i serijska izvedba tog modela, i to bi se moglo dogoditi još do kraja ove godine. Tako bi se popunila rupa koja je nastala izbacivanjem iz ponude prethodne generacije Pande s pogonom na sve kotače, ali i glavnog konkurenta Suzuki Ignisa,pa kupcima preostaje kupiti SUV modele kao što su Vitara ili Duster, a koji su puno većih dimenzija. Da, znamo da postoji Swift s pogonom na sve kotače, no ipak nije to to.
Za sada nema nikakvih informacija o motorizaciji, kao ni hoće li imati klasičan pogon na sve kotače ili će možda na stražnju osovinu biti ugrađen poseban elektromotor koji će, po potrebi, pokretati stražnje kotače. No Grande Panda 4×4 i kao koncept oduševljava crvenom bojom koja podsjeća na onu s originala, a vrlo je vjerojatno kako će u paketima dodatne opreme biti moguće naručiti dodatna krovna svjetla, krovni nosač i niz druge opreme.
KOMENTARI