Ferrari 296 GTB donosi V6 turbo motor u kombinaciji s plug-in sustavom, a ukupno ima 830 KS

Ferrari 296 GTB donosi V6 turbo motor u kombinaciji s plug-in sustavom, a ukupno ima 830 KS

Ferrari 296 GTB ima prvi 6-cilindrični motor u cestovnom modelu još od 70-ih godina prošlog stoljeća, a nudi ukupnu snagu sustava od 830 KS, 740 Nm okretnog momenta, maksimalnu brzinu od 330 km/h i ubrzanje za 2,9 sekundi.

MG Cyberster konačno stigao i kod nas
Predstavljen je Aston Martin Vantage i u izvedbi bez krova
Elegantno dizajniran BMW Concept Skytop

Novi Ferrari 296 GTB donosi mnogo novosti koje se kriju ispod atraktivno dizajnirane karoserije. Naime, po prvi puta u posljednjih gotovo 50 godina Ferrari je ponudio V6 motor u nekom cestovnom modelu. Riječ je o 2,9-litrenom V6 twin-turbo motoru koji razvija maksimalnu snagu od 663 KS, a u pripomoć mu stiže i elektromotor snage 167 KS, pa je ukupna snaga sustava 830 KS.

Uz to, okretni moment iznosi 740 Nm, sustav je uparen s 8-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem, a tu je i baterija kapaciteta 7,45 kWh. Sve to je dovoljno za maksimalnu brzinu od 330 km/h i za ubrzanje od 0 do 100 km/h za tek 2,9 sekundi, odnosno za ubrzanje od 0 do 200 km/h za tek 7,3 sekunde.

Ovaj model je namijenjen pravim ljubiteljima Ferrarija, pa je stoga tako i napravljen. Tako ima idealan omjer težine i snage, pa je tako baterija smještena u podnicu ovog modela, a pogonski sklop ima smanjenu visinu.

Tu je i privlačan dizajn, a ako vam se linije ili pojedini dijelovi čine poznatim, imajte na umu kako za inspiraciju ovog modela korišten legendarni model Ferrari 250 LM iz 1963. godine, a dizajn odlikuje i stakleni poklopac motora.

Unutrašnjost je pak moderna i digitalizirana, a na volan je smješten prekidač ”eManettino” putem kojeg se bira jedan od 4 načina rada, a nudi se i vožnja isključivo na struju. Za one koji ne znaju, ime 296 GTB označava 2,9-litreni i V6 motor, dok GTB označava Gran Turismo Berlinetta. To je oznaka koju Ferrari koristi za sportske automobile s dva sjedala.

Novi Ferrari 296 GTB na tržište stiže u prvom kvartalu 2022. godine, a cijene u Njemačkoj kreću od 269.000 EUR, odnosno od preko 2 milijuna kuna za početni model. No, zar se netko sjeća da je Ferrari ikada bio jeftin?

KOMENTARI