Evo i električnog SUV-a iz Mitsubishija: Airtrek ima autonomiju od 520 km

Evo i električnog SUV-a iz Mitsubishija: Airtrek ima autonomiju od 520 km

Mitsubishi je za kinesko tržište predstavio novi električni kompaktni SUV Airtrek, no kako stvari trenutno stoje, riječ je o modelu koji sigurno neće stići na europsko tržište.

Novi paket opreme Extreme i snažniji električni motor za Daciju Spring
Ponovo potvrđeno: katastrofalan rezultat crash testa kineskog EV Suda SA01
Sony je predstavio koncept Vision-S 02, a uskoro bi mogla početi i proizvodnja

Mitsubishi je na salonu Auto Guangzhou 2021 predstavio svoj novi model, a riječ je o SUV modelu Airtrek koji donosi standardni aktualni dizajnerski izričaj ovog proizvođača, a ukupan dojam je dobar. A novi model će se proizvoditi u Kini, a proizvodit će ga GAC Mitsubishi Motors Co. A kad smo već kod tvrtke GAC, treba reći kako prema nekim informacijama, novi Airtrek je ustvari ispod lima Aion V.

Naravno, službenih informacija zasad o tome nema, no s tim modelom dijeli sve dimenzije, izuzev dužine. Airtrek je dug 4630 mm, širok 1920 mm i visok 1728 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2830 mm. Spomenimo i kako je težina praznog vozila 1900 kg.

Osim toga, Mitsubishi je potvrdio kako Airtrek dolazi s baterijom kapaciteta 70 kWh, koja mu omogućuje autonomiju od 520 km, a sigurno već pogađate kako istu bateriju ima i model Aion V. Mitsubishi nije objavio tehničke specifikacije, a kineski novinari javljaju kako ga pokreće 135 kW/184 KS snažan elektromotor, što znači isti onaj iz modela Aion V.

Unutrašnjost donosi moderan izgled i prostor za pet putnika te bogatu opremu, koja uključuje i adaptivni tempomat, ali i sve ostale aktualne sigurnosne sustave.

Prema trenutnim informacijama, Mitsubishi Airtrek se neće nuditi na europskom tržištu, odnosno ni na jednom tržištu izuzev onog u Kini, a hoće li za ta tržišta biti ponuđen neki drugi model ili ne, trenutno ostaje nepoznanica.

KOMENTARI