Iako limuzine više nisu baš popularne na europskom tržištu, izgleda kako bi se početkom 2025. godine na tržištu mogla naći nova limuzina, i to električni nasljednik Mazde 6! A taj novi model će biti ustvari prilagođena izvedba modela Mazda EZ-6 koja je prvotno predstavljena za kinesko tržište, no u Europu bi mogla stići pod novim imenom – 6e, koje je mazda već zaštitila u Europi. Nakon modela MX-30, ovo bi bila druga potpuno električna Mazda, no novi model ipak nudi puno više od modela MX-30.
Za sada ćemo novi model zvati Mazda EZ-6, a riječ je o modelu dugom 4921 mm, širokom 1890 mm i visokom 1485 mm, a koji je dizajniran u Mazdinom dizajnerskom jeziku poznatim kao KODO – Soul of Motion. A zanimljivo je kako EZ-6 dolazi s idealnim rasporedom težine 50:50. Osim toga, Mazda je posebno podesila ovjes kako bi vožnja bila što ugodnija, a da se previše ne osjeti težina baterija.
A kad smo već kod baterija, Mazda još nije objavila službene informacije o kapacitetu baterije, kao ni o snazi punjenja, no objavila je kako bi s punom baterijom autonomija trebala biti oko 600 km, što znači kako bi kapacitet baterije trebao biti oko 100 kWh. Također, nije objavljena ni snaga elektromotora, a očekuje se kako će ona biti oko 250 KS. Osim toga, Mazda je poznata po tome što nudi opcijski pogon na sve kotače na svim modelima od serije 3 na više, pa bi i novi model mogao dobiti takvu izvedbu, koju bi vjerojatno pokretala dva elektromotora.
A najviše iznenađenja ima u unutrašnjosti. Naime, ovo je prvi model koji više nema standardni Mazdin multimedijski sustav kojim se može upravljati putem kotačića, već je u središnju konzolu ugrađen veliki zaslon na kojem se sve podešava, uključujući i klimatizacija. Da, mora se priznati da unutrašnjost izgleda moderno, no nedostatak fizičkih tipki za upravljanje klimatizacijom ne opraštamo nikome.
Osim toga, prostora u unutrašnjosti bi trebalo biti izuzetno puno, ali i u prtljažniku kojem se pristupa putem petih vratiju, što znači da će biti i prilično funkcionalan. Naravno, novi model će dolaziti i sa svim najnovijim sigurnosnim sustavima, a nudit će se i autonomna vožnja razine 2.5 zahvaljujući ugrađene četiri panoramske kamere i deset ultrazvučnih radara visokih performansi.
Sve ostale detalje bi Mazda trebala objaviti tijekom ove jeseni, kada će biti poznata i budućnost modela u Europi. Naime, limuzinska Mazda 6 se za japansko tržište prestala proizvoditi ovog proljeća, iako je u Europi i dalje u ponudi, no vjerojatno bi karavan izvedba ostala u ponudi još neko vrijeme.
KOMENTARI