Alfa Romeo počinje 2024. godinu obilježavanjem dvije vrlo važne obljetnice. Ove godine je 70. godišnjica Giuliette Sprint koja je predstavljena 1954. godine, kao i 50. obljetnica Alfette GT iz 1974. godine; dva vrlo popularna i komercijalno uspješna modela koji – svaki na svoj način – pričaju priču o dva nezaboravna razdoblja, izvanredna vremena u talijanskoj automobilskoj povijesti. Kako bi obilježili ovu prigodu, Alfa Romeo Centro Stile proizveo je dva nova logotipa, a njihov cilj je podržati događaje klubova i marke tijekom 2024. godine, čineći ih simbolima počasti koju će ljubitelji Alfa Romea odati dvama automobilima koji su zauzeli svoje pravo mjesto u kolektivnoj svijesti, kao ikone funkcionalne ljepote i plemenitog talijanskog sportskog duha. Široka paleta klupskih događanja i sve komunikacije marke stoga će nositi službene ambleme “made at the Alfa Romeo Centro Stile”. Odlikuju se minimalističkim i elegantnim linijama, dva logotipa ponavljaju značajke dva automobila, ukrašena za tu priliku njihovim potpisom, istim fontom kao na karoseriji. Datumi slavlja upotpunjuju počast, a oba amblema se nude u nizu boja.
Muzej Alfa Romea u Areseu već je zakazao dva događaja za proslavu ovih velikih obljetnica. Kontekst je Backstage, serija predavanja započeta 2018. godine kako bi se istražila povijest Alfa Romea koristeći neobjavljene materijale iz Dokumentacijskog centra (Documentation Center) i svjedočanstva povjesničara, dizajnera, testnih vozača i mehaničara koji su igrali aktivnu ulogu i imali su veliko znanje o automobilima ili projektu. U nedjelju, 5. svibnja, u središtu pozornosti bit će Alfetta GT, a Giulietta na red dolazi 2. lipnja. Predavanja će se održati u muzejskoj dvorani Giulia, a prethodi im mimohod na koji su pozvani vlasnici tog specifičnog modela Alfa Romea. Potpuni raspored Backstage razgovora bit će uskoro objavljen na museoalfaromeo.com. Treći Tribe Days bit će svakako vrhunac obilježavanja. Jedinstveni događaj namijenjen svim entuzijastima na četiri kotača: ljubiteljima Alfa Romea i ostalima, klubovima, kolekcionarima, entuzijastima, samo znatiželjnicima, a sve ujedinjuje njihova strast prema marki.
KOMENTARI