Cupra je u 2022. godini prodala čak 92,7 % vozila više, a istovremeno je Seat prodao 40,5 % vozila manje

Cupra je u 2022. godini prodala čak 92,7 % vozila više, a istovremeno je Seat prodao 40,5 % vozila manje

Cupra bilježi sve bolje prodajne rezultate, a rast prodaje je gotovo dvostruki, dok istovremeno Seat ima problema s prodajom, jer je za isto razdoblje isporučio gotovo upola manje vozila.

Seat obnovio Ibizu i Aronu: više tehnologije i opreme, a stiže i izvedba na plin
Seat Arona TGI prvi SUV na svijetu s pogonom na stlačeni prirodni plin
Seat Arona sa Shazam aplikacijom

Izgleda kako je Cupra pogodila ukus kupaca, jer je tijekom 2022. godine isporučila 152.900 vozila, što je rast od čak 92,7 % u odnosu na 2021. godinu. U istom razdoblju je Seat isporučio 232.700 vozila, što predstavlja pad od 40,5 % u odnosu na 2021. godinu. Ukupno je gledano društvo SEAT S.A. 2022. godinu zaključilo s 385.600 isporučenih vozila, što predstavlja smanjenje od 18,1 % u usporedbi s 2021. godinom, kada je ukupno isporučeno 470.500 vozila.

Najprodavaniji Cupra model je Formentor, njihov prvi samostalni model, koji je isporučen u 97.600 primjeraka, dok je drugi najtraženiji model električni Born, koji je isporučen u 31.400 primjeraka. S druge strane, najprodavaniji Seat model je Arona s isporučenih 71.000 primjeraka, a slijedi Ibiza s 51.300 isporučenih vozila.

Najveće tržište za Cupru su Njemačka, a slijede je Ujedinjena Kraljevina i Španjolska, dok je Seat najprodavaniji u Španjolskoj, a slijede Njemačka i Ujedinjena Kraljevina. Zanimljivo je vidjeti kako su obje marke tražene na istim tržištima.

Ako pak gledamo domaće tržište, Seat je prodao 924 vozila tijekom 2022. godine i zauzeo je 2,1 % tržišta, što predstavlja pad u odnosu na godinu prije, kada je prodao 1496 vozila i imao 3,3 % tržišta. S druge strane, Cupra je tijekom 2022. godine prodala 414 vozila i time zauzela 0,94 % tržišta, odnosno prodano je gotovo 2,5 puta više automobila nego tijekom 2021. godine, kada su prodana 164 primjerka Cupre i kada je marka imala tek 0,36 % tržišta. Bravo Cupra, a izgleda da se Seat ipak mora malo više potruditi oko kupaca.

KOMENTARI