Izgleda kako je Cupra pogodila ukus kupaca, jer je tijekom 2022. godine isporučila 152.900 vozila, što je rast od čak 92,7 % u odnosu na 2021. godinu. U istom razdoblju je Seat isporučio 232.700 vozila, što predstavlja pad od 40,5 % u odnosu na 2021. godinu. Ukupno je gledano društvo SEAT S.A. 2022. godinu zaključilo s 385.600 isporučenih vozila, što predstavlja smanjenje od 18,1 % u usporedbi s 2021. godinom, kada je ukupno isporučeno 470.500 vozila.
Najprodavaniji Cupra model je Formentor, njihov prvi samostalni model, koji je isporučen u 97.600 primjeraka, dok je drugi najtraženiji model električni Born, koji je isporučen u 31.400 primjeraka. S druge strane, najprodavaniji Seat model je Arona s isporučenih 71.000 primjeraka, a slijedi Ibiza s 51.300 isporučenih vozila.
Najveće tržište za Cupru su Njemačka, a slijede je Ujedinjena Kraljevina i Španjolska, dok je Seat najprodavaniji u Španjolskoj, a slijede Njemačka i Ujedinjena Kraljevina. Zanimljivo je vidjeti kako su obje marke tražene na istim tržištima.
Ako pak gledamo domaće tržište, Seat je prodao 924 vozila tijekom 2022. godine i zauzeo je 2,1 % tržišta, što predstavlja pad u odnosu na godinu prije, kada je prodao 1496 vozila i imao 3,3 % tržišta. S druge strane, Cupra je tijekom 2022. godine prodala 414 vozila i time zauzela 0,94 % tržišta, odnosno prodano je gotovo 2,5 puta više automobila nego tijekom 2021. godine, kada su prodana 164 primjerka Cupre i kada je marka imala tek 0,36 % tržišta. Bravo Cupra, a izgleda da se Seat ipak mora malo više potruditi oko kupaca.
KOMENTARI