BYD Group najavljuje početak trogodišnje strateške suradnje s nogometnim klubom Internazionale Milano (Inter), u okviru koje postaje globalni automobilistički partner tog kluba. Ovaj je ugovor jedna od najvećih suradnji proizvođača automobila i jednog nogometnog kluba. Suradnja ima snažan globalni karakter te stvara sinergiju između dva brzorastuća brenda s velikom prisutnošću na ključnim tržištima. S više od 533 milijuna navijača diljem svijeta, Inter je drugi najveći nogometni klub u svijetu u smislu rasta broja navijača u posljednjih pet godina.
U Kini, gdje je smješteno sjedište BYD-a, Nerazzurri su također jedna od najpopularnijih momčadi i broje više od 154 milijuna navijača. U Južnoj Americi, jednom od ključnih tržišta BYD-a, Inter može računati na potporu gotovo 90 milijuna navijača, zahvaljujući velikom broju južnoameričkih nogometaša koji su bili dio povijesti tog kluba.
BYD Grupa će osigurati oko 70 vozila za rukovoditelje, tehničko osoblje i prvotimce, a za početak će dobiti posebno izdanje modela BYD SEALION 7, koje će biti personalizirano značajkama nadahnutima bojama Nerazzurra. Isto će vozilo kasnije u ograničenoj seriji biti dostupno navijačima i fanovima Intera koji će moći putovati okruženi bojama omiljene momčadi. U konačnoj fazi izrade su i posebni programi za kupnju i najam BYD vozila namijenjeni navijačima Intera diljem svijeta, a više će informacija biti dostupno u tjednima koji dolaze. Osim toga, u mjesecima koji dolaze očekuje nas predstavljanje brenda DENZA u Europi.
KOMENTARI