Audi predstavio dorađeni RS3

Audi predstavio dorađeni RS3

Najbrži kompakt na Nürburgringu sada je predstavljen bez maske, a dorađeni RS3 će se nuditi kao kompakt s 5 vrata, te kao limuzina.

Predstavljen je plug-in hibrid Audi A3 Sportback 40 TFSI e
e-tron GT Quattro i RS e-tron GT Quattro su Audijeve električne zvjerke
Audi RS 6 Avant u blagoj hibridnoj kombinaciji

Još prije mjesec dana zamaskirani dorađeni RS3 je postavio novi rekord Nürburgringa za kompaktnu limuzinu s vremenom 7:33,123 minuta i time je prestigao BMW M2 Coupe za više od 5 sekundi. Sada je Audi maknuo sve folije kako bi predstavio dorađeni RS3, koji će i dalje nuditi kao kompakt s pet vrata, ali i kao klasična limuzina.

A za to su zaslužne mnogobrojne dorade kroz koje je prošao ovaj model, uključujući fino podešavanje ovjesa, dok promjena na motoru nije bilo. Riječ je o 2,5-litrenom TFSI petcilindričnom motoru koji razvija maksimalnu snagu od 294 kW/400 KS i daje 500 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za maksimalnu brzinu od 290 km/h, kao i za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi.

Novost je i promjenjiva distribucija okretnog momenta između stražnjih kotača, kao i opcijski adaptivni amortizeri, a tu su i keramičke kočnice. RS3 se vozi na 19-inčnim aluminijskim naplatcima na koje su montirane Pirelli P Zero Trofeo R gume. Što se pak izgleda tiče, velike razlika u odnosu na ranije nisu primjetne, no tu su dorađena prednja LED svjetla, dorađeni prednji i stražnji branik, a dolazi i s novim bojama – Ascari plavom, Progressive crvenom i Daytona sivom. Prednja maska i stražnji difuzor mogu biti mat ili sjajne boje.

U unutrašnjosti se serijski dobivaju sportska sjedala i upravljač, kao i 12,3-inčni virtualni kokpit i 10,1-inčni multimedijski zaslon. Tu su i posebne grafike za RS modele, kao i informacije o okretnom momentu, ubrzanjima, g-silama ili vremenu kruga, kao i mnogobrojni detalji u crvenoj ili zelenoj boji, ako odaberete jedan od ponuđenih paketa.

Prodaja je već krenula, a prvi se primjerci očekuju u listopadu, a objavljene su i cijene u Njemačkoj, gdje RS3 starta od 66.000 eura, dok RS3 limuzina starta od 68.000 eura.

KOMENTARI