Još nije počela ni prodaja novog električnog Renaulta 5, a Alpine je predstavio i njegovu sportsku izvedbu koja stiže pod oznakom A290. Za one koji se ne sjećaju, Renault je ukinuo odjel Renault Sport, a umjesto njega sportske izvedbe ovog proizvođača će pristizati pod značkom Alpine. Prvi „novi“ Alpine je upravo model A290, a postavljen je na CMF-B EV platformu, a u odnosu na obični R5, A290 donosi širi trag kotača, dorađeno podvozje i paket spojlera.
Vozi se na 19-inčnim aluminijskim naplatcima s gumama dimenzija 225/40 R19, a nudit će se u dvije izvedbe – sa snagom od 130 kW/177 KS i 160 kW/218 KS, a u oba slučaja će biti ugrađena 55 kWh (52 kWh neto) baterija s kojom bi autonomija trebala biti oko 380 km. Poznato je i kako će snažnija izvedba ubrzavati od 0 do 100 km/h za 6,4 sekunde.
Alpine A290 je dug 3990 mm, širok 1820 mm i visok 1520 mm, a dolazi s međuosovinskim razmakom dugim 2530 mm. Obujam prtljažnika u osnovnom obliku je 326 litara, dok s preklopljenim stražnjim naslonima obujam raste na 1106 litara.
Unutrašnjost donosi 10,25-inčni zaslon instrumenata, koji je spojen s 10,1-inčnim multimedijskim zaslonom koji je blago zakrenut prema vozaču. U odnosu na R5, mjenjač je smješten na dno središnje konzole, gdje se nalaze tipke za odabir smjera vožnje. Rekuperacija energije prilikom otpuštanja gasa se može podesiti u četiri razine, dok tipka OV označava pretjecanje, a omogućuje više snage na 10 sekundi, no treba proći 30 sekundi kako bi je mogli ponovno aktivirati. Naravno, sportska sjedala se podrazumijevaju.
Cijene još nisu objavljene, iako se zna kako će u ponudi biti četiri paketa opreme, a što se tiče početka prodaje, ona je zakazana za kraj ove godine.
KOMENTARI