Opel je predstavio novi Vivaro koji po prvi puta dolazi s Opel Vizor maskom, a u opciji su sada i prednja LED svjetla. U ponudi je i 18 najnovijih sustava za pomoć vozaču, uključujući najavljenu dinamičku surround kameru.
U unutrašnjosti Vivara se nalazi novi kokpit: novi sustavi za informiranje i zabavu temeljeni su na platformi Snapdragon Cockpit tvrtke Qualcomm Technologies s dva zaslona veličine 10 inča i bežičnim povezivanjem, a s pametnim telefonima nude brojne mogućnosti prilagodbe. Također su povećani prostori za pohranu oko ploče s instrumentima i središnje konzole, što olakšava svakodnevno odlaganje često korištenih predmeta. To čini novi Vivaro svestranim „radnim konjem”.
Za pogon će domaćim kupcima biti najzanimljivije turbo dizel izvedbe, a on je dostupan u izvedbama snage od 88 kW/120 KS do 130 kW/177 KS. Električnu izvedbu pak pogoni elektromotor snage 100 kW/136 KS koji se kombinira s baterijom kapaciteta 50 kWh ili 75 kWh, a s potonjom može prijeći do 350 km, što je za 20 km više nego do sada.
Novost je mogućnost korištenja pogonske baterije za napajanje drugih električnih uređaja. Za to je zaslužna jedinica „e-Power Take-off” (u početku s 400 V) koja se može priključiti na vozilo. Tako nisu potrebne dodatne baterije ni generatori. Osim toga, Vivaro Electric je sa svojom visinom od 1,90 m primjeren za parkiranje u podzemnim garažama.
U ponudi je i Vivaro Hydrogen s pogonom na vodik, no kako nema punionica vodikom u Hrvatskoj i u susjedstvu, pa ova izvedba, s autonomijom od 400 km, takva izvedba neće biti u ponudi. No zato će Vivaro biti dostupan u dvije duljine (4,98 m i 5,33 m), kao furgon, šasija s dvostrukom kabinom i šasija s platformom za različite karoserije. Ovisno o verziji, novi Vivaro nudi obujam teretnog prostora do 6,6 kubičnih metara i nosivost od 1,4 tone.
KOMENTARI