Mogli bi reći sada već davne 2001. godine Volkswagen je predstavio koncept Microbus, a moderan izgled uz retro detalje oduševio je javnost. No ništa se ne događa sve do 2011. godine kada Volkswagen predstavlja Bulli koncept, koji je svojim pomalo čudnim dizajnom prednjeg dijela bio prilično zapažen, a konačni korak je napravljen 2017. godine kada je predstavljen ID Buzz koncept, koji je ponovno uspješno kombinirao moderan i retro izgled.
I evo, 2022. godine, konačno je predstavljena i serijska izvedba modela ID.Buzz, koji je zadržao osnovni oblik najuspješnijeg koncepta, a sada dolazi isključivo u električnoj izvedbi. Postavljen je na poznatu MEB platformu, a u startu će ga pogoniti elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 150 kW/204 KS i koji nudi okretni moment od 310 Nm.
Maksimalna brzina mu je ograničena na 145 km/h, a opremljen je sa 77 kWh baterijom koja podržava punjenje istosmjernom strujom do 170 kW, a punjenje od 5 do 80 % traje 30 minuta. Autonomija nije objavljena, ali očekujemo kako će s punom baterijom ID.Buzz moći prijeći između 350 i 400 km.
ID.Buzz je dug 4712 mm, širok 1985 mm i visok 1937 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2988 mm. Na početku će biti dostupne izvedbe s 5 sjedala i dostavna izvedba, a kasnije stižu izvedbe sa šest sjedala, odnosno po dva sjedala u svakom redu, te izvedba sa sedam sjedala i povećanim međuosovinskim razmakom, a obujam prtljažnika je 1121 litru, dok se preklapanjem drugog reda sjedala on povećava na 2205 litara.
Unutrašnjost je poznata iz ostalih ID modela, pa tako donosi digitalne instrumente, a u sredini se nalazi 10-inčni ili pak doplatni 12-inčni multimedijski zaslon. Treba napomenuti i kako će se instrument ploča Cargo izvedbe malo razlikovati od putničke.
Prodaja u Europi kreće u svibnju, s isporukama od ljeta, a cijene su još uvijek tajna, te će ih Volkswagen objaviti tik prije samog početka prodaje.
KOMENTARI