1300 ljudi ozlijeđeno tijekom parkiranja i vožnje unatrag

1300 ljudi ozlijeđeno tijekom parkiranja i vožnje unatrag

Za 9 posto nesreća s ozbiljnim posljedicama s vozilima za prijevoz robe i ljudi uzrok su parkiranje i vožnja unatrag

Još jedan zanimljiv model koji ne stiže u Europu: Toyota 4Runner
Sve je spremno za otvaranje sezone: novi Porsche 911 Cabriolet
Jedinstven dizajn i u drugoj generaciji: ovo je potpuno nova Toyota C-HR

Kombiji i dostavna vozila zbog svojih proporcija nisu baš praktični prilikom parkiranja i vožnje unatrag pa se zbog manje preglednosti događaju nesreće. U 2016. godini u takvim je situacijama, u kojima su sudjelovala vozila za prijevoz tereta i ljudi (ne računaju se osobni automobili), ozbiljno ozlijeđeno više od 1300 ljudi, a 9 posto nesreća s ozbiljnim posljedicama s ovom vrstom vozila uzrok je nepreglednost u vožnji unatrag i pri parkiranju, pokazalo je istraživanje Volkswagen komercijalnih vozila za vozila mase do 3,5 tona. Istovremeno, zbog oštećenja nastalih na vozilima zbog prekida rada u prosjeku po jednom kombiju iznosi oko 5000 kuna po danu.

Rješenje su parking kamere i parking senzori koji smanjuju mogućnost nesreće te vozaču pružaju više informacija nego što ih može vidjeti tijekom manevriranja vozilom. Uz Park Assist vozač prepušta nadzor nad upravljačem vozilu koje uparkirava vozilo na najbolji način, a vozač ipak kontrolira nožne komande (gas, kočnicu).

KOMENTARI