Start 5 kuna, 3,60 kn po kilometru te dodatno 0,60 kuna po minuti cijene su po kojima će se od sutra, 8. prosinca 2018. uz Ride2 moći voziti stanovnici i posjetitelji Zagreba, a na proljeće i u drugim gradovima. Konkurencija uslugama Uber i Taxyfy te drugim klasičnim taksistima kao svoju prednost navodi veći broj električnih automobila u floti, čime će se obratiti ekološki osvještenijim korisnicima, ali i onima koji traže najpovoljniju uslugu.
Trenutno je u ponudi Ride2 taksi usluge poznatog rent-a-cara Ridecar 18 električnih automobila Renault Zoe druge generacije koji dolaze s baterijom kapaciteta 41 kWh. Bit će to dovoljno za cjelodnevnu vožnju putnika po Zagrebu, a vozila će se nakon što se baterija isprazni puniti na Ride2 punionicama, ali i na javnim. Plan im je ponuditi vožnju u električnim automobilima novije generacije s baterijama većim od 40 kWh pa uskoro nabavljaju modele koji imaju i jače baterije.
Do kraja godine u ponudi će imati 35 električnih automobila koje će u prvoj fazi voziti samo vozači zaposleni u Ride2, a nakon određenog vremena plan je ponuditi franšize i drugim vozačima, nakon što se ostvari kvaliteta koju priželjkuju. Već početkom 2019. godine korisnici Ride2 aplikacije vozit će se u novim električnim vozilima Tesla S i Tesla 3, a do 2025. godine svi automobili u floti bit će električni.
Provozali smo se prije službenog početka rada usluge Ride2 u Zagrebu:
Mobilna aplikacija Ride2 za sada ne nudi neke od opcija koje imamo u Uber i Taxyfy mobilnim aplikacijama – nema ocjenjivanja vozača i putnika, ali nude transparentan način plaćanja usluge kroz vidljivu rutu koja je prijeđena. Ono što je bitno za putnike, cijena se ne povećava ukoliko je potražnja za uslugom veća nego uobičajeno.
U odnosu na konkurenciju, Ride2 će se isticati i po mogućnosti biranja vozila iz pet kategorija: od standardnih, električnih, premium do kombija i premium kombija.
Inače, danas je iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost najavljeno da će se početkom 2019. godine raspisati novi natječaj za sredstva poticaja kupnje električnih i hibridnih vozila te punionica, a neće to biti jedini natječaj u sljedećoj godini. Iz HEP-a su najavili rješavanje problema električnih punionica na autocestama koje nedostaju na hrvatskim prometnicama. Planira se pokriti veći broj odmorišta na autocesti Zagreb – Split.




KOMENTARI