1300 ljudi ozlijeđeno tijekom parkiranja i vožnje unatrag

1300 ljudi ozlijeđeno tijekom parkiranja i vožnje unatrag

Za 9 posto nesreća s ozbiljnim posljedicama s vozilima za prijevoz robe i ljudi uzrok su parkiranje i vožnja unatrag

Novi Clio, novi Twingo i ograničena serija Techroad
Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ sa snagom do 761 KS
Nova Giulia i Stelvio ipak i s ICE motorima

Kombiji i dostavna vozila zbog svojih proporcija nisu baš praktični prilikom parkiranja i vožnje unatrag pa se zbog manje preglednosti događaju nesreće. U 2016. godini u takvim je situacijama, u kojima su sudjelovala vozila za prijevoz tereta i ljudi (ne računaju se osobni automobili), ozbiljno ozlijeđeno više od 1300 ljudi, a 9 posto nesreća s ozbiljnim posljedicama s ovom vrstom vozila uzrok je nepreglednost u vožnji unatrag i pri parkiranju, pokazalo je istraživanje Volkswagen komercijalnih vozila za vozila mase do 3,5 tona. Istovremeno, zbog oštećenja nastalih na vozilima zbog prekida rada u prosjeku po jednom kombiju iznosi oko 5000 kuna po danu.

Rješenje su parking kamere i parking senzori koji smanjuju mogućnost nesreće te vozaču pružaju više informacija nego što ih može vidjeti tijekom manevriranja vozilom. Uz Park Assist vozač prepušta nadzor nad upravljačem vozilu koje uparkirava vozilo na najbolji način, a vozač ipak kontrolira nožne komande (gas, kočnicu).

KOMENTARI