Mercedes najavljuje potpuno novi GLB

Mercedes najavljuje potpuno novi GLB

Nova generacija modela GLB se upravo testira u hladnim vremenskim uvjetima, a Mercedes je prikazao i kako izgleda unutrašnjost ovog sedmerosjeda.

Renault Koleos za 2021. godinu ponovno dostupan s benzinskim motorom
I službeno je potvrđeno: novi Charger stiže u Europu, uključujući i benzinske izvedbe!
Ovo je novi Mitsubishi Outlander Sport

Mercedes-Benz će 8. prosinca prikazati potpuno novu generaciju modela GLB, a sada je pokazao „zamrznuti“ GLB, jer su u tijeku zimska testiranja ovog modela, no istovremeno je prikazao i kako će izgledati unutrašnjost nove generacije ovog sedmerosjeda.

Raspon temperature u takozvanom hladnom tunelu mogu biti od -40 do +40 stupnjeva, što pokriva praktički sve zamislive vremenske uvjete u stvarnom svijetu. Najsuvremeniji snježni topovi omogućuju proizvodnju snijega s raznim vrstama snijega u širokom rasponu temperatura. U kombinaciji s snažnim ventilatorom aerotunela, Mercedes-Benz može simulirati snažne mećave u kojima pahulje snijega jure prema testnom vozilu brzinama do 200 km/h.

U dva klimatska zračna tunela tvrtke Mercedes-Benz ugrađena je velika količina složene tehnologije. Snažni elektromotori pokreću po četiri valjka, što omogućuje testiranje 4MATIC modela u realnim uvjetima. Ispitne platforme dizajnirane su za ukupnu snagu do 780 kW, što omogućuje maksimalne brzine do 265 km/h. Vozila se također mogu puniti gorivom unutar tunela. Zgrada se prostire na površini od 70 x 60 metara, a osim dvije ispitne platforme, u njoj se nalaze uredi i kontrolna soba. Od tamo tehničari mogu regulirati temperaturu, vlažnost, brzinu vjetra i druge parametre. Svaki test može se izbliza pratiti kroz velike, potpuno izolirane prozore.

Nisu samo snijeg i led izazovi za automobil, već i toplina i sunčevo zračenje imaju svoje zamke. U toplinskoj komori mogu se generirati temperature od -10 do +60 stupnjeva Celzija. Tu je i sustav za simulaciju solarne energije s 32 lampe, koji isporučuje spektar zračenja koji odgovara prirodnoj sunčevoj svjetlosti. Na površini od 8 x 2,5 metara, intenzitet zračenja može se mijenjati između 200 i 1200 vata po kvadratnom metru. Najviša razina usporediva je s vrlo intenzivnim suncem, kakvo se nalazi samo u udaljenim pustinjskim lokacijama, poput Doline smrti u SAD-u.

Još jedan razvojni alat u toplinskom tunelu je takozvana „vruća cesta“. Riječ je o simuliranoj površini ceste gdje se temperatura može kontinuirano podešavati između +50 i +70 stupnjeva Celzija, precizno replicirajući toplinske uvjete površine ceste tijekom vrućeg ljetnog dana. Cilj je i ovdje stvoriti uvjete koji su što bliži stvarnosti.

A ovom je prilikom Mercedes prikazao i kako izgleda unutrašnjost ovog modela koji će dolaziti u konfiguraciji s 5 ili sa 7 sjedala. Novost je što će se opcijski nuditi i plutajući MBUX Superscreen koji se proteže čitavom širinom vozila. Novost je i lebdeća središnja konzola koja nudi dodatnu policu za stvari između vozača i suvozača. Nov je i upravljač koji sada nudi više ergonomije i intuitivniji je nego prije. Svi ostali detalji će biti poznati sljedećeg mjeseca, nakon premijere.

KOMENTARI