Predstavljen je i treći retro Renault: Twingo s cijenom ispod 20.000 eura

Predstavljen je i treći retro Renault: Twingo s cijenom ispod 20.000 eura

Renault je predstavio i svoj treći retro model – Twingo, koji se vraća korijenima izgledom, ali i ponudom od četiri boje karoserije i dva paketa opreme.

Stigao je Hyundai Inster, simpatični gradski EV s obilje prostora
BYD je proizveo milijun primjeraka modela Dolphin Surf
Test: BYD Dolphin Surf Comfort

Kada je Renault 1992. godine predstavio Twingo, nije ni slutio kakav će hit postati. Doduše, to se nije dogodilo instant, već je trebalo proći par godina, a koliko je popularan bio govori i činjenica kako se proizvodio sve do 2007. godine. A s istim receptom Renault kreće s njegovom četvrtom generacijom.

Riječ je o električnom modelu, no na original podsjećaju samo četiri boje karoserije koje su u ponudi, kao i dva paketa opreme, a upravo to omogućuje jeftiniju proizvodnju, a na kraju i nižu cijenu. Ona još nije poznata, no novi bi Twingo trebao startati ispod 20.000 eura.

I novi Twingo spada u A segment, a sada je dug 3789 mm, širok 1720 mm i visok 1491 mm, dok mu je međuosovinski razmak dug 2493 mm. Tu je i prtljažnik od 360 litara, ali i praktična stražnja vrata koja su izostala na prvoj generaciji. Osim toga, novi Twingo s 1200 kg nije težak, što smo navikli od većine električnih automobila.

Unutrašnjost je moderna i donosi 7-inčni zaslon instrumenata i multimedijski zaslon od 10 inča već od osnovnog paketa opreme Evolution, a serijska oprema uključuje još i tempomat, ADAS sustave, klizna stražnja sjedala, klimu, stražnje parkin senzore i ostalu opremu.

I da, dobro ste pročitali, klizna stražnja sjedala, a riječ je o dva sjedala koja se mogu pomicati neovisno, a to znači i kako je Twingo registriran za prijevoz četiri osobe. No to je i više nego dovoljno za potrebe većine ljudi.

Drugi paket u ponudi je Techno koji još donosi dvobojne aluminijske naplatke od 16 inča, OpenR Link multimedijski sustav s Google uslugama, adaptivni tempomat, klima uređaj, vožnju jednom papučicom, zatamnjena stražnja stakla, električno preklopive retrovizore, kartica umjesto ključa, stražnju kameru i još mnogo toga.

Za pogon se koristi elektromotor koji razvija snagu od 60 kW/82 KS, koji pritom nudi i 175 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12,1 sekundu, dok ubrzanje od 0 do 50 km/h traje 3,85 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 130 km/h.

U Twingo se ugrađuje LFP baterija kapaciteta 27,5 kWh, koja bi trebala omogućiti do 263 km dosega, što je za gradsku vožnju dovoljno. Može se puniti snagom od 6,6 kW AC, dok je u opciji 11 kW AC i 50 kW DC.

Novi Twingo u prodaju kreće na proljeće sljedeće godine, kada će biti poznate i cijene, a trenutačno svi nagađaju startnu cijenu od 19.990 eura. A to bi značilo i najpovoljniji europski električni auto koji će se proizvoditi u susjednoj Sloveniji, u tvornici Revoz u Novom mestu. A uz poticaje bi se cijena mogla i prepoloviti…

KOMENTARI