Jesu li kupci Octavije spremni na radikalan dizajn?

Jesu li kupci Octavije spremni na radikalan dizajn?

Škoda konceptom Vision O najavljuje buduću Octaviju karavan, no jesu li kupci ovog modela spremni na radikalniji dizajn?

Audi A5 po prvi puta dostupan i u plug-in hibridnim (PHEV) izvedbama
Ovo je potpuno novi Audi A6 Avant, a nudit će se s benzinskim i dizel motorima
Ovo je potpuno novi Subaru Outback

Škoda Vision O je koncept kojim se najavljuju budući karavani marke koji će biti dizajnirani u Modern Solid dizajnerskom izričaju, a upravo je koncept najava potpuno nove generacije Octavije karavan, jednog od prodavanijih modela marke. Naravno, serijska izvedba će zasigurno izgledati nešto smirenije u odnosu na koncept, no bez obzira na to, pitamo se jesu li kupci ovog modela spremni na toliko radikalniji dizajn?

Da, kod nas, a i u ostatku Europe, Octavia je čest izbor za poslovni automobil i rijetko je kupuju privatni kupci, a u tom je slučaju važnija cijena nego dizajn, bez obzira na to što kupci ovog modela više preferiraju klasičniji dizajn. A i kada dobijete službeni automobil na korištenje, izgled je manje bitan jer ste sretni da ne morate kupovati preskupe nove automobile i još ih skuplje održavati. Sve to ipak plaća tvrtka.

No vratimo se mi na koncept koji je puno aerodinamičniji od dosadašnjih karavan modela, a dizajn je djelomično inspiriran nekim prijašnjim modelima kao što su Yeti i Roomster, a to je vidljivo na liniji prozora stražnjih vratiju. Gledajući straga pak u prvi plan upadaju nova svjetla T oblika, a osvijetljeni natpis između stražnjih svjetala bi se lako mogao naći i na serijskom modelu. S druge strane, tanka prednja svjetla zasigurno će biti povećana ili će dobiti dodatan element na nekom dijelu vozila, a s tankom i širokom maskom se dodatno želi naglasiti širina vozila.

Unutrašnjost je „očišćena“ od „nepotrebnih“ stvari, pa su tako nestale i fizičke tipke za klimatizaciju, koje ipak možemo očekivati u serijskom modelu, a sve kako bi se zadovoljili novi uvjeti za dobivanje 5 zvjezdica na EuroNCAP testiranjima. Upravljač ima dva kraka, a klasični zaslon instrumenata je zamijenjenim tankim zaslonom koji se proteže gotovo čitavom širinom vozila, dok je multimedijski zaslon postavljen okomito i izgleda kao da lebdi.

Naravno, ne smiju se zaboraviti ni Simply clever sitnice koje će se zasigurno naći u serijskoj izvedbi, koja se očekuje unutar dvije godine.

KOMENTARI