Porsche predstavlja novi 911 Turbo S, model koji ponovno podiže ljestvicu u svojoj kategoriji i koji nudi još bolje performanse, a bit će dostupan kao coupe i kao kabriolet. „911 Turbo S je najkompletniji i najsvestraniji oblik vožnje Porschea 911. Bilo da se radi o svakodnevnoj upotrebi, dugim vožnjama autocestom ili trkaćoj stazi – novi 911 Turbo S učinili smo još udobnijim, individualnijim i znatno bržim od svog prethodnika“, kaže Frank Moser, potpredsjednik modelne linije 911 i 718.
Novorazvijeni, visokoučinkoviti pogonski sklop postiže snagu sustava na 523 kW/711 KS. To čini novi 911 Turbo S najsnažnijim serijskim 911 ikada. Maksimalni okretni moment pogonskog sklopa iznosi 800 Nm i dostupan je u izuzetno širokom rasponu od 2300 do 6000 okretaja u minuti. Opremljen inovativnom i posebno laganom T-Hybrid tehnologijom s 400 V sustavom, povećava snagu za 61 KS u usporedbi s prethodnikom.
T-Hybrid pogonski sklop prvi je put predstavljen 2024. godine u modelu 911 Carrera GTS. Dok je u GTS-u u T-Hybrid sustav integriran jedan električni turbopunjač na ispušne plinove (eTurbo), u novom modelu 911 Turbo S koriste se dva eTurbo punjača. Turbina i kompresor posebno su dizajnirani kako bi zadovoljili zahtjeve modela s najviše klase. Dva eTurbo punjača doprinose ne samo znatnom povećanju performansi, već i poboljšavaju odziv pogonskog sklopa. Posebno kompaktna lagana visokonaponska baterija kapaciteta 1,9 kWh ista je kao ona koja se koristi u modelu 911 Carrera GTS.
8-stupanjski PDK automatski mjenjač s integriranim elektromotorom prenosi snagu na pogon na sve kotače. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2,5 sekunde, dok ubrzanje do 200 km/h traje tek 8,4 sekunde, dok je najveća brzina 322 km/h. Osim toga, krug na Nürburgring Nordschleifeu prolazi oko 14 sekundi brže od prethodnika. Naravno, poboljšane su i kočnice, ugrađuju se i nove dimenzije guma 325/30 ZR21 straga, odnosno 255/35 ZR20 sprijeda. Standardni Porscheov keramički kompozitni sustav kočnica (PCCB) opremljen je novim kočionim pločicama i može podnijeti veća opterećenja. Poboljšana je i aerodinamika i još niz mnogobrojnih sitnica.
Standardna oprema je bogata, a dug je i popis opcijske opreme. Standardno 911 Turbo S dolazi s dva sjedala, dok se stražnja sjedala mogu besplatno naručiti. Cijene startaju od 271.000 eura za coupe izvedbu, odnosno od 285.000 za kabriolet.
KOMENTARI