Novi Renault Clio s radikalnijim dizajnom

Novi Renault Clio s radikalnijim dizajnom

Renault je predstavio šestu generaciju modela Clio, koji će biti dostupan s benzinskim, hibridnim i LPG pogonskim motorima.

Novo lice gradskog hit modela – osvježen je Renault Clio
Redizajnirani Renault Clio stigao na tržište
Mitsubishi Colt se vraća u Europu, i to kao hibrid, a stiže i novi ASX

Renault je prvu generaciju Clija predstavio daleke 1990. godine, a taj je model zamijenio popularnu peticu (R5). Clio je bio hit od samog početka, a i kod nas je jedno vrijeme bio najprodavaniji model, a sada bi novi model trebao nastaviti istim putem.

Narastao je u svim smjerovima, pa je sada Clio dug 4116 mm, širok 1768 mm i visok 1451 mm, dok je međuosovinski razmak dug 25981 mm. Udaljenost od tla mu je 142 mm, a težina praznog vozila starta od 1155 kg. Prtljažnik je obujma do 391 litru, ovisno o vrsti pogona.

Izgled nove generacije modela Clio donosi i nešto radikalniji dizajn nego do sada, a donosi i nov izgled prednjeg dijela vozila, s novim potpisom dnevnih LED svjetala, kupeovskom bočnom linijom i visokim stražnjim krajem koji donosi po dva odvojena svjetla sa svake strane. U ponudi će biti sedam boja karoserije, od kojih su dvije nove – Absolute crvena i Absolute zelena.

Unutrašnjost je također nova i donosi spojene zaslone digitalnih instrumenata i središnjeg multimedijskog zaslona, od kojih je svaki dijagonale 10 inča, a multimedijski sustav je baziran na Google uslugama. Kupci će dobiti tri godine svakog mjeseca 2 GB prometa, a moguće je doplatiti za više podataka. No ono što je ostalo dobro su fizičke tipke za upravljanje klimatizacijom. Također, Renault navodi i puno više prostora za svih pet putnika.

Što se tiče motorizacije, ponuda započinje s izvedbom TCe 115HP a nju pokreće 1,2-litreni trocilindraš koji razvija snagu od 115 KS i nudi 190 Nm okretnog momenta a moguće ga je kombinirati s ručnim ili automatskim mjenjačem. Slijedi izvedba Eco-G 120HP koju pokreće trocilindrični motor koji radi i na plin (LPG) a nudi snagu od 120 KS i nudi 200 Nm okretnog momenta, a kombiniran je isključivo s EDC automatskim mjenjačem.

Tu je i hibridni pogonski sklop full hybrid E-Tech 160HP koji kombinira četverocilindrični 1,8-litreni motor i elektromotor za ukupnu snagu od 160 KS i 172 Nm koji daje benzinski motor te 205 Nm koje daje elektromotor.

Kod nas Clio stiže na proljeće sljedeće godine, a bit će dostupan s tri paketa opreme – Evolution, Techno i Esprit Alpine. Cijene još nisu poznate, no sigurno će biti nešto više nego do sada, ali očekujemo kako će osnovni model startati ispod 20.000 eura.

KOMENTARI