Nissan je u Japanu predstavio prvi X-Trail NISMO koji donosi sportski podešen ovjes, a dolazi s Kayaba Swing Valve amortizere, koji su se po prvi puta našli na nekom Nissanu. Tu je i posebno podešen e-4ORCE sustav pogona na sve kotače, a povećava raspodjelu pogona na stražnje kotače, kako bi prolasci kroz zavoje bili što brži i ugodniji.
X-Trail Nismo se vozi na 20-inčnim aluminijskim naplatcima na koje su montirane Michelin Pilot Sport EV gume u dimenziji 245/55 R20, a dodatno je podešen i servo upravljač kako bi što bolje prenosio informacije s ceste. Nov je i Sport način rada koji poboljšava međuubrzanja.
Već na prvi pogled je jasno kako je riječ o NISMO izvedbi zahvaljujući crvenim detaljima po donjim rubovima branika i karoserije, te crvenim detaljima na retrovizorima. Stražnji branik sada ima središnje, okomito postavljeno svjetlo za maglu iznad kojeg je NISMO natpis.
Promjena ima i u unutrašnjosti, a ona dolazi u kombinaciji crne boje s crvenim detaljima. Tu su i sportska Recaro sjedala sprijeda, koja dolaze uz doplatu, kao i crveni detalj na 12 sati na upravljaču. Crvena je i tipka za paljenje motora, a NISMO natpis je postavljen na središnji greben.
Prava je šteta što nema promjena u pogonskom sklopu, tako da je on isti kao i u standardnom X-Trailu. Riječ je o e-POWER sustavu s maksimalnom snagom od 157 kW/215 KS, koji nudi okretni moment od 525 Nm, a sve to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 7 sekundi. No ni to nije tako loše, zar ne?
KOMENTARI