
Opel Mokka modelske godine 2025 je stigla u salone, a ističe se svojim poboljšanim izgledom, kako izvana, tako i u unutrašnjosti, a tu je i niz novih tehnologija. Sprijeda se tu posebno ističe tipična Vizor maska koja krasi i ostale najnovije Opel modele. Kako kažu u Opelu; „Opel nije u potpunosti preradio Mokkin izgled, već je blago naglasio njezine vizualno jače strane“. Crna Vizor maska povezuje Opelov logo i svjetla u jedinstvenu cjelinu, a svjetlosni potpis prednjih i stražnjih LED svjetala moderniziran je s tri svjetlosna bloka.

Na Mokki GS crni detalji na branicima, rubnjacima blatobrana, naplatcima i donjim dijelovima vrata također prenose sportsku eleganciju. U skladu s Opelovim pristupom „Zelenih inovacija” posebni aero kotači (dostupni za Mokku Electric) i prednji odbojnik novog dizajna poboljšavaju aerodinamičnost vozila. Osim toga, kromirani elementi u potpunosti su izostavljeni s vanjštine nove Mokke.

U unutrašnjosti sve tkanine izrađene su od recikliranih materijala, a tu je i novi upravljač, plosnatijeg oblika s gornje i donje strane. Središnja konzola između prednjih sjedala izrađena je u mat srebrnoj nijansi, dok su dizajneri i inženjeri ugradili u središnji dodirni zaslon u boji neke postavke kojima se prije upravljalo tipkama. Tu su i dva zaslona od deset inča, jedan služi kao digitalni instrumenti, a drugi je multimedijski i dolaze pod nazivom Pure Panel, a dostupno je i glasovno upravljanje. Ako se naruči s ugrađenim navigacijskim sustavom, karte se ažuriraju putem bežične veze. Osim toga, sustav neprekidno uči zahvaljujući ChatGPT-ju (dostupno s paketom Connected Navigation) i na temelju navika povezanog profila vozača može samostalno predlagati odredišta i navoditi kroz rutu. U aplikaciji myOpel isto se tako jednostavno može vozilu poslati odredište i odgovarajuća ruta.

Kupci Mokke mogu birati između učinkovitog benzinskog motora s početnom cijenom od 23.400 eura i dva elektrificirana pogona. Riječ je o poznatom 1,2-litrenom trocilindričnom turbo benzincu koji razvija snagu od 130 KS i kombiniran je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok u izvedbi s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem razvija snagu od 130 KS. Mokka Hybrid s 48-voltnom hibridnom tehnologijom, dostupna od 27.400 € kombinira turbo benzinski motor obujma 1,2 litre i snage 100 kW (136 KS) s električnim motorom snage 21 kW (28 KS) i novim elektrificiranim šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Optimizirani sustav znatno pomaže u smanjenju potrošnje goriva i emisija CO2 u usporedbi s usporedivim vozilom s konvencionalnim pogonom. Pri niskim brzinama vozači Mokke Hybrid mogu se svojim SUV-om provesti kroz gradski promet potpuno električnom vožnjom, odnosno lokalno bez emisija. Potpuno električna Mokka sada je dostupna isključivo s električnim motorom snage 115 kW (156 KS) i baterijom od 54 kWh. Inženjeri su uspjeli osigurati autonomiju do 403 km. Nude se dva paketa opreme – Edition i GS, a oni se mogu dodatno personalizirati s dva različita paketa dodatne opreme. Mokka je već dostupna u salonima.


KOMENTARI