Potpuno otkrivenje: ovo je elektrificirani kompaktni SUV Renault Austral

Potpuno otkrivenje: ovo je elektrificirani kompaktni SUV Renault Austral

Nakon niza najava i teasera pred nama je konačno potpuno razotkriven novi Renaultov adut u klasi kompaktnih SUV modela, novi Austral, koji zamjenjuje Kadjara, a dolazi isključivo u hibridnim inačicama.

I Renault Austral dobio novo obiteljsko lice
Test: Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
Vozili smo novi Renault Austral, nasljednika Kadjara, čije cijene startaju od 29.990 eura

Iako na prvi pogled djeluje poznato, novi Renault Austral ipak ima jedinstvene detalje koji ga odaljuju od novog Meganea E-Tech Electric, a s kojim dijeli neke komponente. Po nama je dizajn uspješniji nego kod Kadjara, a glavni konkurent će mu biti novi Nissan Qashqai, a kojim i dijeli istu CMF-CD platformu.

Austral se svojim dimenzijama uklopio u okvire svoje klase, a u dužinu mjeri 4,51 m, u širinu 1,83 m i u visinu 1,62 m. Tu je i 17 cm udaljenosti od tla, dok se međuosovinski razmak rastegnuo na 2,67 m. Vozit će se na naplatcima veličine 17 do 20 inča. Dizajn se zasniva na Meganeu E-Tech Electric, a ističe se i tehnološkim mogućnostima kao što su tri vrste prednjih LED svjetala: Pure LED Vision, Adaptive LED Vision ili Matrix LED Vision, a stražnja LED svjetla dolaze s novom tehnologijom mikrooptičkih vlakana koji prikazuju hologramski 3D efekt.

Novi Austral pokreće najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) s maksimalnom snagom do 200 KS i dvjema opcijama benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced te snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid. U Novom Australu bit će predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Riječ je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namijenjen vozilima više klase. Njegove su prednosti bolje performanse, veći užitak u vožnji te smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunjačem kombiniranom s električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litij-ionskom baterijom i 7-stupanjskim mjenjačem. Razvija kombiniranu snagu do 146 kW ili 200 KS.

Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zamijeni dizelski motor. Pogon kombinira najnoviji 1,2-litreni trocilindarski benzinski turbomotor, 48 V litij-ionsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog mjenjača, Novi Austral ugodan je za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljoj razini u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km.

Novi Renault Austral ima 32 sustava za pomoć u vožnji podijeljena u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost. Među tim sustavima su: nova generacija 9,3-inčnog Head Up zaslona koji se projicira na vjetrobran,sustav aktivne pomoći za vozača, druga razinu autonomne vožnje koja kombinira adaptivni tempomat  s funkcijom Stop & Go, sustavom za zadržavanje vozila u središtu traka te podatke navigacijskog sustava i karata kako bi auto predložio novu rutu. Tu je i 3D kamera s prikazom 360,funkcija automatske pomoći pri parkiranju,upozorenje na vozilo u mrtvom kutu i upozorenje na izlazak iz traka pri preticanju, funkcija pomoći pri kočenju unatrag,upozorenje na nadolazeći promet straga,svjetla Matrix LED Vision i sustav za siguran izlazak putnika.

Unutrašnjost donosi i 12,3-inčni zaslon instrumentne ploče i okomiti središnji multimedijski zaslon dijagonale 9,3 inča, a riječ je o najnovijim OpenR sustavima koji se odlikuju ljepšim dizajnom i bržim odzivom.

Obujam prtljažnika u inačicama s blagim hibridom (Mild Hybrid) i naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) s fiksnom stražnjom klupom iznosi 500 litara. U inačicama s kliznom stražnjom klupom, obujam prtljažnika može se povećati na čak 575 litara prema normi VDA do 1525 litara s preklopljenom stražnjom klupom Stražnja klupa se pak pomiče za 16 cm, ovisno o tome trebate li veći prtljažnik ili više prostora za putnike.

Renault je najavio kako narudžbe za novi Renault Austral kreću na ljeto, a prve se isporuke kupcima očekuju na jesen, no još nisu objavljene nikakve cijene.

KOMENTARI