Ovo je već treći Fordov model koji je predstavljen unutar posljednjih mjesec dana, a riječ je o facelift izvedbi kompaktnog Focusa koji dolazi u izvedbi s 5 vrata, kao klasičan karavan te kao Active povišena izvedba karavana, a tu je i dalje sportska ST izvedba.
Ono što se na prvu vidi je nov izgled prednjeg dijela koji donosi novi branik, tanju i širu masku te nova svjetla koja, barem nas, neodoljivo podsjećaju na ona koja se nalaze na Seat Leonu. Sada serijski dolaze u LED izvedbi, a u opciji su i napredna adaptivna svjetla. Straga je vidljiv drugačiji branik i nova grafika također serijskih LED svjetala, a u ponudi je i nov dizajn aluminijskih naplataka.
Za pogon se koristi jednolitreni EcoBoost turbo benzinski motor koji je dostupan u izvedbi sa 100 KS i 125 KS, te u izvedbama s 48-voltnim blagim hibridnim sustavom snage 125 KS i 155 KS, a dvije potonje izvedbe su dobavljive i sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem. U ponudi je i 1,5-litreni EcoBlue turbo dizel motor koji je pak dostupan u izvedbi s 95 KS i 120 KS s ručnim mjenjačem, dok se snažnija izvedba može dobiti i s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
U ponudi ostaje i ST izvedba koju pokreće 2,3-litreni EcoBoost turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 280 KS, a koji se nudi sa 6-stupanjskim ručnim ili 7-stupanjskim automatskim mjenjače, a možete birati i između kompakte ili karavan izvedbe. Maksimalna brzina obje izvedbe je 250 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,7 sekundi za izvedbu s 5 vrata, odnosno 5,8 sekundi za karavan izvedbu.
Unutrašnjost donosi novi dizajn središnje konzole na koju je sada smješten novi 13,2-inčni multimedijski zaslon s najnovijim SYNC 4 operativnim sustavom, no istovremeno je Ford maknuo odvojene tipke za upravljanje klimatizacijom i prebacio ih na zaslon, što nikako ne hvalimo, posebice kada svi ponovno odvajaju komande klimatizacije radi jednostavnijeg upravljanja.
Treba naglasiti i kako je Focus ST dobio nova sportska sjedala, novi dizajn aluminijskih naplataka, te novu Mean Green boju kakva se već nudi na Fiesti ST i Pumi ST. Za sada nisu objavljene cijene, kao ni točan početak prodaje redizajniranog Focusa, no očekujemo kako će kod nas stići početkom sljedeće godine.
KOMENTARI