Peugeot je osnovan još davne 1850. godine, a od tada je promijenjeno deset logotipa, a svaki od njih je sadržavao simbol lava. Sada je predstavljen i jedanaesti logotip, koji ponovo donosi simbol lava, a ovog je puta riječ o najelegantnijem logotipu do sada.
On je osmišljen u Peugeot Design Labu, odnosno studiju za globalni dizajn marke, a mijenja logo koji je uveden 2010. godine. Od tada je Peugeot u potpunosti redizajnirao svoja vozila, a novi logo će se prvo naći na novom Peugeotu 308, čija je premijera zakazana za sredinu ožujka.
Već 10 godina u cijeloj gami proizvoda obavlja se izuzetan posao u pogledu uspona u višu klasu. A ovo su rezultati tog rada: nagrada ”International Van of the Year” za najbolji furgon na međunarodnoj razini za vozilo Peugeot e-Expert 2021. godine i vozilo Partner 2019. godine te tri nagrade ”Car Of The Year” za vozilo godine (Peugeot 308 nagrađen 2014., Peugeot 3008 nagrađen 2017. i Peugeot 208 nagrađen 2020.). Naposljetku, tu je i gama električnih vozila, kako osobnih tako i gospodarskih. Ovaj uspon u višu klasu i stvaranje veće vrijednosti sada se upotpunjuju radom na dizajnu same marke.
Iskustvo koje donosi marka Peugeot nije ograničeno na koncesije i internetsku stranicu. Dapače, Peugeot lansira novu kolekciju predmeta za svakodnevnu uporabu koji su jednostavni, atraktivni i visokokvalitetni: odjeća, kožna galanterija, modni dodaci, elektronički uređaji, posuđe, uredski pribor, ambalaža, minijature… Cijela paleta proizvoda Peugeot koji su usklađeni s novim identitetom.
Cilj je marke Peugeot ponuditi svojim sadašnjim i budućim kupcima marku koja odgovara njihovim zahtjevima. Peugeot sada ima novu obvezu prema svojim kupcima: da vrijeme koje provode s Peugeotom bude kvalitetno.
KOMENTARI