Grupa Renault u 2018. godini je prodala 3.884.295 vozila, u što je uključeno 2.532.567 (– 5,2 %) vozila marke Renault i 700.798 (+ 7,0 %) vozila marke Dacia. Prodaja vozila Lada porasla je za 18,7 % na 398.282 registriranih novih vozila, dok se prodaja novih vozila Renault Samsung Motors smanjila za 14,9 % na 84.954 vozila. Marke Jinbei i Huasong prodale su 165.603 vozila.
Što se tiče segmenta električnih vozila, prodaja marke Renault diljem svijeta porasla je za 36,6% (49.600 vozila), uz ubrzanje prodaje u drugoj polovini godine (+ 62,1 %). Inače, Renault je u Europi vodeći u segmentu električnih vozila, s tržišnim udjelom od 22,2%: prodaja modela Zoe porasla je za 26,1 % (39.458 vozila), a modela Kangoo Z.E. za 105,1 % (8.747 vozila).
U segmentu lakih gospodarskih vozila prodaja grupe porasla je za 33,7 % pripajanjem marki Jinbei i Huasong.
U Hrvatskoj je u 2018. godini, što se tiče cjelokupnog tržišta, ostvaren rast prodaje od 18,3%. Renault je na drugom mjestu prodao 5805 vozila, uz udio od 9,67% na tržištu, a isto mjesto je zauzeo Renault Clio na listi najprodavanijih modela – prodano je 2599 vozila. Clio je i dalje drugo najprodavanije vozilo u Europi, a Captur najprodavaniji crossover u svojoj klasi.
I u 2019. godini Renault Grupa očekuje rast prodaje, a najveća su očekivanja od novog Clija koji će početkom ožujka biti predstavljen na Ženevskom auto salonu.
KOMENTARI