
Šesta generacija Honde Prelude stiže na Europsko tržište, a prošlo je čak 25 godina od ukidanja ovog modela u Europi. A Honda najavljuje kako će i novi model donijeti osimjeh na loca vozačima, a posebno se naglašava kako je ovjes nadopunjen tehnologijom iz modela Civic Type R uz dodane adaptivne amortizere i najnovijom verzijom Hondinog sustava za pomoć pri agilnom upravljanju (AHA). Tu je i najnoviji linearni Honda S+ Shift mjenjač koji radi u kombinaciji s aktivnom kontrolom zvuka (ASC), kako bi povezao zvuk motora, okretaje i brzinu ceste za prirodniji osjećaj pri ubrzavanju.

Ova se tehnologija razvila kako bi stvorila virtualni osmostupanjski mjenjač koji stvara još jaču vezu između automobila i vozača. Upravljanjem putem polugica na upravljaču, koje se obično koriste za kontrolu razine regenerativnog kočenja kada Honda S+ Shift nije uključen, omogućuje vozaču mijenjanje brzina kao kod ručnog mjenjača. Prilikom promjene brzine, vozači će također osjetiti ugodan učinak kočenja motorom, pružajući još bolju kontrolu gasa i odgovarajući ‘bljesak’ gasa prilagođen okretajima.

A za pogon se koristi hibridni pogonski sklop koji dolazi pod oznakom e:HEV. Riječ je o sustavu koji se sastoji od 2,0-litrenog benzinskog motora i automatskim mjenjačem s dvostrukim elektromotorima. Ukupna snaga sustava je 135 kW/184 KS. Vozač može birati između nekoliko načina vožnje: Comfort, GT, Sport i Individual. Performanse još nisu objavljene.

Unutrašnjost donosi 10,2-inčni zaslon instrumenata s jedinstvenom Prelude grafikom, dok multimedijski zaslon dolazi u dijagonali od 9 inča i s podrškom za bežično spajanje s Android Auto i Apple CarPlay uređajima. Tu je i audio sustav s 8 zvučnika razvijen u suradnji s Boseom.

Kupci će moći birati između četiri boje karoserije – Meteorit siva metalik, Crystal crna perla, Racing plav perla i nova boja Moonlit bijela pearl. Cijene će biti objavljene naknadno.


KOMENTARI