
Toyota je u Japanu predstavila novi Land Cruiser FJ, a skraćenica označava Freedom & Joy, odnosno slobodu i veselje. A novi Land Cruiser FJ odlično kombinira tradicionalno i moderno. Tako kutijasta karoserija izgleda istovremeno i moderno i klasično, ali i robusno. A robusnost je naglašena i branicima kojima su odvojivi kutni dijelovi sprijeda i straga, a sve kako bi zamjena radi oštećenja tijekom vožnji izvan asfalta bila što jednostavnija, ali i povoljnija.

Iako na fotografijama izgleda malo, Land Cruiser FJ nije baš tako malen automobil. Iako je od standardnog Land Cruisera kraći 350 mm, Land Cruiser FJ nije mali automobil. Dug je 4575 mm, širok 1855 mm i visok 1960 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2580 mm.

Pokreće ga isključivo 2,7-litreni četverocilindrični benzinski motor koji razvija snagu od 120 kW/163 KS a uparen je sa 6-stupanjskim Super ECT mjenjačem, dok je pogon na sva četiri kotača, kao što se i očekuje od ovakvog vozila. Spomenimo i kako je okretni moment 246 Nm, no informacija o performansama trenutačno nema, iako one ni nisu pretjerano bitne kupcima ovog modela.

Unutrašnjost je dizajnirana jednako robusno i s ravnim linijama, a dolazi s dva zaslona – digitalnim instrumentima i multimedijskim zaslonom s komandama klimatizacije odvojenim od zaslona. Tu je i klasična ručica ručne kočnice, a prostora u kabini je dovoljno za pet osoba.

Svakako hvalimo i pravi rezervni kotač koji je smješten na vrata prtljažnika koja se otvaraju u stranu, kako i priliči pravom terencu. Ali je prava šteta što neće stići u Europu.


KOMENTARI