Za potrebe testiranja, elektroenergetski sustav u Mazdinom sjedištu – jedini sustav za proizvodnju električne energije kojim upravlja proizvođač automobila u Japanu – bit će povezan s Toyotinim sustavom koji koristi baterije iz elektrificiranih vozila, putem njihovih sustava za upravljanje energijom. Time će se omogućiti verifikacija stabilnog, visokokvalitetnog i učinkovitog punjenja i pražnjenja. U budućnosti će se sustav za pohranu energije koristiti za uravnoteživanje opskrbe i potražnje električne energije iz obnovljivih izvora, čija proizvodnja ovisi o vremenskim uvjetima i dobu dana, čime će se pridonijeti ostvarenju ugljične neutralnosti.

Testiranja imaju za cilj pridonijeti izgradnji baterijskog ekosustava, koji je dio sedam ključnih izazova automobilske industrije na kojima radi Japanska udruga proizvođača automobila. Kako bi se osigurala stabilna nabava ključnih sirovina i izgradio otporan opskrbni lanac, baterijski ekosustav usmjeren je na održivo ponovno korištenje baterija u Japanu, uključujući i baterije iz elektrificiranih vozila. U budućnosti će obje kompanije nastaviti rješavati izazove unutar cijele industrije, usredotočujući se na višestruke puteve prema postizanju ugljične neutralnosti i jačanju konkurentnosti industrije.

KOMENTARI