Redizajn za Mazdu2: novi dizajn, boje, oprema i nove specijalne serije

Redizajn za Mazdu2: novi dizajn, boje, oprema i nove specijalne serije

Mazda je pripremila redizajn za model 2, a s njime će se proslaviti 20 godina postojanja na tržištu.

Kraj za Smart ForTwo, a nasljednik samo uz eventualnog partnera
U poljskom Tychyju Fiat proizveo 2,5 milijuna modela 500
Izgleda da se vraća Smart dvosjed

U travnju 2003. godine Mazda je predstavila prvu generaciju modela 2, koji je naslijedio Demio, no svojim nije bio tipičan predstavnik ove klase, već je sa svojom kutijastom karoserijom više nudio monovolumenski izgled, ali i prostranost. No već druga generacija je stigla u klasičnom obliku s troja ili petora vrata.

Treća je generacija predstavljena na ljeto 2014. godine i još uvijek je u ponudi ovog proizvođača, s napomenom na veći facelifting 2019. godine, kada je Mazda2 dobila nov izgled prednjeg dijela, bogatiju opremu i kvalitetniju unutrašnjost. U međuvremenu je ona i dalje dorađivana, no osim boja, vizualnih promjena nije bilo.

A sada, na dvadesetu obljetnicu Mazda je pripremila novi redizajn ovog modela koji donosi nešto drugačiji izgled, a prvenstveno se to odnosi na novi prednji branik i masku vozila, kao i na novi stražnji branik. Tu je i nov dizajn aluminijskih naplataka, kao i dvije nove boje karoserije – Aero siva i Air Stream plava, pa sada kupci mogu birati između 11 boja karoserije.

Novi su i nazivi opreme, pa tako ponuda starta s Prime-Line opremom, a slijede Centre-Line i Exclusive-Line, a tu su i novi paketi Homura i Homura Aka. Od drugog paketa opreme se nudi i bežično spajanje s Apple CarPlay uređajima. Tu su i nove kombinacije boja i presvlaka u unutrašnjosti, a Mazda je poradila i na smanjenju buke u unutrašnjosti. Također, sada se nudi i grijanje upravljača, kao i unutrašnji retrovizor s automatskim zatamnjivanjem.

Za pogon se koriste dorađeni 1,5-litreni atmosferski benzinci, a dostupan je u izvedbi sa 75 KS i ručnim mjenjačem, te s 90 KS i automatskim mjenjačem, ali i u e-Skyactiv-G blagodibridnoj izvedbi s 90 KS i sa 115 KS u kombinaciji s ručnim mjenjačem.

U opciji su i adaptivna LED svjetla, napredno automatsko kočenje koje sada prepoznaje pješake i po noći, sustav za zadržavanje vozila unutar trake i sustav kamera u 360 stupnjeva u kombinaciji s prednjim parking senzorima.

KOMENTARI