Predstavljena je nova Škode Fabia, nikad veća i atraktivnija

Predstavljena je nova Škode Fabia, nikad veća i atraktivnija

Škodini dizajneri su ovog puta dobro odradili svoj posao, pa nova Fabia sada izgleda privlačno, a nudit će se samo s benzinskim motorima i to do 150 KS, a zahvaljujući većoj dužini donosi i prtljažnik od 380 litara.

Test: Cupra Terramar 1.5 eTSI DSG
Predstavljena Škoda Fabia Monte Carlo s benzincima do 150 KS
Škoda je upravo proizvela 12-milijunti mjenjač

Škoda je sinoć na on-line prezentaciji prikazala potpuno novu Fabiju. Riječ je o četvrtoj generaciji ovog gradskog modela, koji konačno donosi i privlačan izgled. Prisjetimo se, prva generacija je imala prilično jedinstven i simpatičan dizajn, no druga i treća generacija su bili prilično bezlični automobili. No s četvrtom se generacijom Škoda vraća na stare puteve.

Osim što izgleda puno atraktivnije, nova Fabija je i poprilično narasla, te je sada najveći predstavnik ove klase i u dužinu mjeri čak 4.108 mm (+111 mm). Osim toga, proširena je za 48 mm (1.780 mm) što će se najviše osjetiti u unutrašnjosti, a i putnici straga će imati više prostora za koljena zahvaljujući čak 94 mm dužem međuosovinskom razmaku, koji je sada dug 2.564 mm.

Naravno, kao i svaka Škoda, i Fabia se može pohvaliti velikim prtljažnikom koji u osnovnom obliku ima obujam od čak 380 litara, dok se preklapanjem stražnjeg naslona dobiva obujam od 1.190 litara. Odličan rezultat za jedan gradski automobil.

A što se tiče uređenja unutrašnjosti, ona je također modernija i donosi dvokraki volan, odvojene komande klima uređaja s fizičkim kotačićima i gumbima, a središnji zaslon dolazi u veličinama od 8,0 do 9,2 inča. Kupci će sada moći doplatiti i za digitalnu instrument ploču dijagonale 10,25 inča.

Što se tiče motora, u ponudi su samo benzinski, a ponuda kreće s atmosferskim motorima sa 65 KS i 80 KS, a slijedi turbo benzinac s 95 KS i sva tri su uparena s 5-brzinskim ručnim mjenjačem. 110 KS snažan turbo benzinac je dostupan sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim DSG automatskim mjenjačem, dok je najsnažniji turbo benzinac sa 150 KS dostupan isključivo s DSG mjenjačem.

Naravno i nova Fabia ima niz Simply Clever rješenja, a čak 13 ih je novih, a opremljena je i najnovijim sigurnosnim sustavima, kao i sustavima pomoći vozaču, ali istovremeno osnovni model dolazi s čeličnim naplatcima od tek 14 inča! Bit će zanimljivo vidjeti kako će takav model izgledati. Na tržište nova Fabia stiže u drugoj polovici godine, a najavljena je cijena osnovnog modela na tržištima EU ispod 107.000 kuna.

KOMENTARI