Predstavljen je novi BMW M2 i izgleda kako smo i očekivali

Predstavljen je novi BMW M2 i izgleda kako smo i očekivali

BMW je predstavio drugu generaciju modela M2 (G87) koja izgleda čudno i sigurno će biti još jedan model kojeg ćete ili voljeti ili mrziti.

Novi BMW M3 i M4 s dvije razine snage, dva mjenjača i pogonom na sve kotače
Redizajn za električni BMW iX
Novi BMW X5 xDrive45e troši samo 2,1 litre benzina

Druga generacija modela M2 je pred nama, a BMW ponovno donosi dizajn koji ćete ili voljeti ili mrziti, a koji uključuje proširene blatobrane i agresivan dizajn prednjeg i stražnjeg sportskog branika. Dolazi s 19-inčnim aluminijskim naplatcima sprijeda s gumama 275/35 ZR19, dok su straga naplatci 20 inčni a gume dimenzija 285/30 ZR20.

Od prethodne generacije je 104 mm duži, 33 mm širi i 7,6 mm širi, što mu daje atraktivniji izgled. Sada je dug 4580 mm, širok 1887 mm i visok 1402 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2747 mm. Težina praznog vozila je 1730 kg u kombinaciji s ručnim mjenjačem, odnosno 1754 kg u kombinaciji s automatskim mjenjačem.

Za pogon se koristi 3,0-litreni TwinPower Turbo sa šest cilindra koji razvija maksimalnu snagu od 338 kW/460 KS pri 6250 okretaja i nudi okretni moment od 550 Nm koji je dostupan između 2650 i 5870 okretaja. Motor može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili 8-stupanjskim M Steptronic automatskim mjenjačem, a pogon je na stražnje kotače.

Sve navedeno omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu kod automatskog mjenjača, odnosno 4,3 sekunde kod ručnog mjenjača, odnosno od 0 do 200 km/h za 13,5 sekundi kod automatskog i 14,3 sekunde kod ručnog mjenjača. Maksimalna brzina je uvijek elektronski ograničena na 250 km/h, osim ako doplatite za opcijski M Driver’s Package, kada je ona ograničena na 285 km/h.

Unutrašnjost donosi sportska M sjedala i volan, a tu je i 12,3-inčna digitalna instrument ploča koja je kombinirana s 14,9-inčnim središnjim multimedijskim zaslonom, a sve se ”vrti” na najnovijem softveru BMW iDrive 8.

Novi BMW M2 će biti dostupan u 5 boja, a proizvodnja će biti u Meksiku. Početak prodaje i prve isporuke se očekuju na proljeće iduće godine, a već se sada zna kako će u Njemačkoj koštati od 72.800 eura, osim ako u međuvremenu ne poskupi.

KOMENTARI