Porsche predstavio električni Taycan za izlete: Cross Turismo donosi 20 mm veću udaljenost od tla

Porsche predstavio električni Taycan za izlete: Cross Turismo donosi 20 mm veću udaljenost od tla

Povećana udaljenost od tla, više prostora za glavu za putnike na stražnjim sjedalima i veći prtljažnik, samo su dio novosti koje donosi Taycan Cross Turismo, a koji je namijenjen svima koji vole česte izlete u prirodu.

Peugeot predstavio i električnu izvedbu modela E-308 i karavana E-308 SW
Audi predstavio koncept A6 Avant e-tron
Još jedan bezličan električni model: Volkswagen ID.7 Tourer

Porsche je predstavio još jednu izvedbu električnog Taycana, a ovog puta je riječ i o nešto drugačije dizajniranoj karoseriji, koju ne možemo svrstati ni među karavane, a ni među klasične SUV modele. Najsličniji je Volvo Cross Country modelima, ali samo što se karoserijskog izgleda tiče.

Porsche Taycan Cross Turismo dolazi s nešto dužim krovom i drugačije dizajniranim poklopcem prtljažnika, a to je omogućilo čak 92 mm više prostora za glavu putnicima na stražnjim sjedalima, dok su i prednji putnici dobili par dodatnih mm prostora. Osim toga, povećan je i prtljažnik koji sada imao obujam od 446 litara, odnosno 405 litara kod Turbo izvedbi. Stražnja se sjedala mogu preklopiti, tako ćete ikad pomisliti u ovom modelu prevesti novu perilicu, a tada obujam raste na 1.212 litara, odnosno 1.171 litru kod Turbo izvedbi. To je sasvim dovoljno za većinu potreba, a zanimljivo je kako se već tvornički nudi i opcija ugradnje nosača bicikla, koji je ugrađen u stražnji dio vozila. Sve kako bi se ponudilo što više mogućnosti prilikom vikend izleta.

No ono što je važnije kod ovakvih modela je povećan razmak od tla, koji je u ovom slučaju povećan za 20 mm, a dodatno ga je moguće povisiti za 10 mm uz pomoć zračnog ovjesa. Tu su i posebni sustavi koji Taycanu Cross Turismu omogućuju dobre vozne osobine i na pijesku, šljunku, ali i u blatu. Taycan Cross Turismo se vozi na 20 ili 21-inčnim aluminijskim naplatcima.

Sve izvedbe dolaze s Performance plus baterijom kapaciteta 93,4 kWh, čije punjenje traje do 13 sati na 9,6 kW punjaču, a na brzom 50 kW punjaču punjenje do 80 % kapaciteta traje 93 minute. Od početka prodaje bit će dostupne četiri izvedbe Taycana. Početni model je Taycan 4 Cross Turismo s 280 kW/380 KS (uz overboost i Launch Control 350 kW/476 KS) s ubrzanjem od 5,1 sekundu i 220 km/h maksimalne brzine, te dosegom od 389 do 456 km. Slijedi model Taycan 4S Cross Turismo s 360 kW/490 KS (uz overboost i Launch Control 420 kW/571 KS) s ubrzanjem od 4,1 sekundu i maksimalnom brzinom od 240 km/h, kao i dosegom od 388 do 452 km.

Taycan Turbo Cross Turismo nudi snagu od 460 kW/625 KS (uz overboost i Launch Control 500 kW/680 KS), ubrzanje od 3,3 sekunde, maksimalnu brzinu od 250 km/h i doseg od 385 do 452 km, dok top model čini Taycan Turbo S Cross Turismo koji nudi 460 kW/625 KS (uz overboost i Launch Control 560 kW/761 KS), ubrzanje za 2,9 sekundi, 250 km/h maksimalne brzine i doseg od 388 do 419 km.

Unutrašnjost je preuzeta s ostalih Taycan izvedbi, a Porsche navodi kako se obitelj Taycan nudi u više od 21.000 kombinacija boja i opreme, pa se postavlja i pitanje koliko će vam trebati vremena da se odlučite za baš najbolju kombinaciju koja odgovara vašim željama i potrebama.

Za kraj spomenimo i cijenu koja kreće od 730.000 kuna u Njemačkoj i vrijedi za Porsche Taycan 4 Cross Turismo. Cijene kod nas će biti poznate naknadno, no sigurno će biti nešto više.

KOMENTARI